Něco Vám prozradím: Zentiva je z generických firem na českéh pharma-trhu jediná s perfect vypracovanou obchodně - prodejní strategií. Zatímco kompetitoři dělají s lékaři psí kusy v Egyptě či jinde zcela v rozporu nejen s etickým kodexem ČAAFu, ale i se Zákonem o regulaci reklamy( Apotex, Actavis ), rotují a cvičí s prodejními týmy početně nahoru a dolu, ze severu na jih ( Teva, Krka ), Zentiva jede a je to vidět. Pokud se někdo dostanetete k Intercontinental Medical Services-Health datům - dokažte si to sami jednoduchým cvičením s excel-tabulkami. A to nemluvím o marketingu, a pricingu - tady Zentivu ostatní generici ztratili úplně z dohledu. Management jede naplno, ví a na 2009 je 100% připraven! Jediný, kdo má šanci Zentivu přeskočit v CZK v souvislosti s Julínkovou reformou a změnou systému stanovování cen, výše a podmínek úhrady, je ROCHE. Ale bojujte s někým, kdo udělá jen na 5 brandech ( Mabhtera, Herceptin, Avastin, Xeloda, Tarceva ) za 3 kvartály 2008 přes miliardu obratu. To je také result reformy zdravotnictví. Utrácí se víc, jen za mnohem méně léků, pro mnohem menší množství pacošů. PS: proč by Sanofi v r. 2006 zcela utlumila svou dobře rozjetou generickou divizi WINTHROP ( stala se tak jedinou klesající originální firmou z TOP 5 v korunách na českém trhu ) , kdyby v té době už nepočítala najisto se Zentivou?