A není to málo Antone Pavloviči? (pozor na bezpečnost státu)
Pro představu na tomto serveru. Ještě před touto COVID krizí rekonstruovat kotel parní lokomotivy 498.022 (modrý Albatros) byla v rozpočtové sumě 15-20 milionů a tisíce hodin dobrovolnické práce. Stát zvedá tuto podporu na cca 2-5 mio Kč. Dobře, je to pro hračičky a babičky nedokáží vysvětlit dětem, proč vláček dělá šššš, když skoro samy nezažili parní provoz.
Jenže Polsko si stovky parních lokomotiv nechalo v tajných depech (stejně jako starší dieselové stroje). Proč? Napadla někoho z Vás kybernetická válka, termonukleární zbraň, šedá bomba (mix atomovky a normální), které zničí veškerou elektroniku? Čím budeme v největší krizi jezdit? Čoudu za den roztopíte do druhého dne a můžete fungovat. Vlak uveze to, co neuveze 100 kamionů či tisíc aut. Ale my máme v ČR v muzeích asi 30 parních lokomotiv a funkčních asi 5-10.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Přidání odpovědi na příspěvek
Při psaní příspěvků i dotazů dodržujte prosím
pravidla diskuse na serveru Kurzy.cz.
Nepoužívejte diskuze jako SPAM - pokud potřebujete SEO spam, udělejte si vlastní web a nezneužívejte kurzy.cz. Podobně s affiliate odkazy. SPAM odkazy jsou předány do globálního komentářového blacklistu a z diskuze vymazány.
Omlouváme se, kvůli vyloučení spamu není povoleno zadávání odpovědí na příspěvky starší dvou let.
Zamykání a odemykání jména,
administrativní stránka
Délka příspěvku je omezena na 5.000 znaků (včetně formátovacích).
Když nejde psát do pole "Text příspěvku"
klikněte sem
Tajný e-mail vyplňte, pokud chcete, aby Vám byla zasílána upozornení na příspěvky a Váš e-mail nebyl zveřejněn.
Zadání odkazu provedete jeho zkopírováním z okna prohlížeče, správně zadaný odkaz začíná na http:// nebo https://.