Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 41 (41)
 
přečíst (2) 08.09.21 13:43  vaclav jason  (231904)

Hřib chce aby se chodilo pěšky uzavírky prý nevadí

duhová realita ať žijí piráti

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.09.21 12:10  Jirb  (222684)

To vidíme teď

Teď právě vidíme, jak BTC "rychle roste"... během 24 hodin se stihnul propadnout o 15 %. A vzal sebou i pár dalších kryptoměn.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.09.21 17:00  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

To vidíme teď

Bitcoin zažil daleko větší propady.  A vždy se zotavil.

Rozumný člověk dokupuje ve slevě. Joudové kupují na vrcholech a na dně panicky prodávaj.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.09.21 13:26  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

To vidíme teď

Bitcoin zažil daleko větší propady.  A vždy se zotavil.

Rozumný člověk dokupuje ve slevě. Joudové kupují na vrcholech a na dně panicky prodávaj.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 08.09.21 10:37  dabra  dabra84zavinacseznam.cz  (231923)

Papírek vs Blockchain

Lidstvo ve své historii vymyslelo spoustu stupidit a do spoustu stupidních projektů investovalo. Ale co za posledních 30 let jasně vede jsou kryptosračky. K čemu jsou? V čem prospívají lidstvu? Jejich těžba je extrémně náročná a drahá, ověřovaní transakcí extrémně složité ( jak výpočetně tak energeticky - oproti papírkům). Kdysi nás učili o letadlech, o produktech, které jsou živeny jen tím, že banda tupců nakoupí zboží po těch prvních. Kdo Vám doporučuje koupit bitcoin? Samozřejmě, ten, kdo ho má a chce, aby se mu zvýšil kurs. Až se bitcoin přestane líbit FEDu, tak si bitcoiny a jiné kryptosračky můžete posílat mezi sebou na whatsu, zadarmo.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 08.09.21 13:24  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

Papírek vs Blockchain

A nejvľtší stupidita, kterou lidstvo vymyslelo, jsou ničím nekryté státní papírky, kterých si stát může tisknout kolik uzná za vhodné.

A jestli něco je pyramidovou hrou, tak je to současný průběžný penzijní systém. A také donekonečna rolované státní dluhopisy.

Až se bitcoin přestane líbit FEDu... tak co proboha? Víte, jak bitcoin funguje?

Ale chápu, vzdělávání se a čtení tááák bolí. https://braiins.com/blog/odluka-penez-od-statu-kniha-josef-tetek

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 08.09.21 13:35  Santa  (227961)

Papírek vs Blockchain

- proč by myšlení bolelo. Jediné co to drží je právě tolerance FEDU a bank FONDŮ, PROČ TO TOLERUJOU. Kolik pitomců už asi oškubali co to kupovalo za 50+...a spadlo to na 30. Kolik hejlů... . Kdyby chtěli stačí zakázat akceptaci BTC je to pryč....jenže zjistili, že se na tom dá trhnout majlant, tak to tolerujou. Kinak souhlas je to kničemu. Papírky jsou nesmyslné, ano pyramidová hra, ale běží tady už přes 2000 let i když s chybama. Jenže to jsou zase chyby, které vyhovují těm co tohle ovládají. A i když jisté spisy, jistých mudrců byli falešné a konspirační, tak se podle nich jede.... celej tenhle systém je jako kdyby jste hrál monopoly, nebo sázky a dostihy...a je jedno kdo stojí na konci. Prostě peníze dělaj peníze a někam je ti bohatý dávat musej, tak skupují...

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 08.09.21 17:04  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

Papírek vs Blockchain

1) Jste mimo. Bitcoin byl navržen proto, aby na něj žádný FED nemohl. Bitcoin kupují i lidé v zemích, kde je zakázaný. Bitcoin nejde ani vypnout, ani zakázat. Ale díky masivnímu tisku peněz stále více lidí hledá (a v bitcoinu nachází) alternativu. Masa, kterou nejde přetlačit.

2) A jaký trhnout majlant? On FED na bitcoinu trhá majlant?

3) Zase mimo - včetně nesmyslu, že papírky jsou s námi 2000 let 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (22) 07.09.21 17:58  Santa  (227961)

otázka zní a komu chybí......

BTC- nejsou čipy.  BTC je nic když zmizí, tak se stane co pdne ekonomika, padne zemědělství...co padne když padne BTC. Vůbec nic, jen pár cvoků co do toho nakákalo na 45000... bude brečet... nic víc. Většinová společnost co nemá na účtě ani 100 táců neví ani co je BTC natož nějaká burze. Je to virtuální nic ( se kterým by se možná dalo a dá dělat spousty věcí). Ale zkuste zítra říct, že došlo zlato, stříbro a platina.... uvidíme co bude se světem elektroniky atd. ....tohle nikoho ne....re

Dosavadní doporučení: přečíst (22)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 08.09.21 08:52  Vysoká škola života  (231915)

asi E X P E R T

"Většinová společnost, co nemá na účtě ani 100tisíc..."

Kdo to je? Lidi jako vy? Looseři s vysokou školou života? Voliči KSČM, SPD, ČSSD, Přísahy, ...?

Ti ať si klidně dál platí potištěnými papírky. Jelikož mají holé zadky, jsou ekonomicky irelevantní a nic neovlivní.

Kupní sílu měny drží ti, kteří hospodaří s přebytky a jsou v dané měně ochotni držet úspory. Měna, které se každý držitel úspor jen co nejrychleji zbavuje, dříve či později skončí špatně.

Až na bitcoin přejdou ti vzdělanější, inteligentnější, pracovitější - tedy ti, co na účtě rozhodně mají víc jak 100tis.... Až na bitcoin přejdou ti úspěšní, tak jakou hodnotu budou mít zelené papírky neúspěšných? Co budete dělat, až ti produktivní nebudou ochotni vám svou produkci prodat za potištěný papír? To zas bude překvápko pro experty z VolnéhoBloku, že?

Jednoho dne ani za plný trakař papírků s mnoha nulami nekoupíte byt, auto, zdravotní péči, ...

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 08.09.21 13:47  Santa  (227961)

asi E X P E R T

,,Jste hloupej", myslíte, že je v ČR víc lidí těch co mají od 500 tisíc na horu, nebo spíš ne.... Kolik lidí nedokáže pokrýt alespoň 3 měsíce po výpadku z práce. Není to tak dlouho co jsem četl, kolik Američanů není schopno dát dohromady ani 1000 doláčů.Nevím, proč o mě píšete, že jsem Loser, neznáte mne, ani já Vás asi jste si potřeboval ulevit....Tam jsem dočetl Váš komentář. Já mám školu života,Ano VŠ jsem zanechal po 3 měsících v roce 1990- nebavilo mně cpát do sebe nesmysli, pro 3 písmena i když na vedoucí funkci by se hodili. Dělal jsem na hodně pozicích i v Bankovnictví, takže stavy kont klientů mám zmapované docela dobře narozdíl od Vás a věřte, že těch co nemají je víc...i když je to momnetálně lepší situace... ( on totiž pojem hodně peněz je široký). No a jestli vy máte současnou VŠ upřímě- je těžší dnes udělat maturitu pro ty co jí nemaj, než Vš pro ty co maj maturitu... ,,VŠ už dávno není to co to bejvalo"

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 08.09.21 17:08  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

asi E X P E R T

Lidi, co tak tak vyjdou z výplaty do výplaty, jsou naprosto nezajímaví.

Ti nebudou určovat, která měna zvítezí. Nemají čím hlasovat, protože hlasuje se úsporami (dle jejich výše).

Když bohatí, co mají hodně úspor, nebudou držet ani koruny, ani české státní dluhopisy, ale bitcoin a zlato, tak ta koruna bude mít kupní sílu asi jako použitý toaletní papír - a že ji používá masa Joudů co sotva vyjdou s gáží, to tu měnu nevytrhne. Ve Venezuele a Zimbabwe tu státní měnu taky používají jen běžní Joudové (a ti bohatí utíkají do dolaru, bitcoinu a zlata) a jakoupak má hodnotu!

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.09.21 09:06  Kurz  (206336)

asi E X P E R T

Mě by zajímalo, jestli tam je statisticky významný rozdíl mezi voliči daných stran a uživateli kryptoměn. Zrovna ANO je třeba dost programově podobná těm vyjmenovaným stranám a jestli naopak příklon k EU právě značí větší zastoupení více uživatelů kryptoměn.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 08.09.21 14:01  Santa  (227961)

asi E X P E R T

- nevím, blábol o volném bloku. A že někdo nebude chtít prodávat za peníze, tak furt budu raši za pár zlatých a stříbrných mincí, než za něco v počítači....protže zlato a stříbro - půjde směnit vždy, ale fakt bych chtěl vidět jak bude směňovat BTC za valečnýho stavu až, nebo občanské války. Když se mu zhroutěj sítě.... . Asi se chtěl vyzvracet a říct, že já jsem loser a on je prý úspěšný. To, že píšu že je BTC ve své podtastě o ničem, neznamená, že ho nemám, že se nesvezu na vlnce...a ani to nevypovídá nic o něm, že ho koupil. Ale jen chtěl napsat, že zrovna on je asi úspěšný...prostě celý ten komentář je o něm, jinak o ničem

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (16) 07.09.21 11:14  inženýr  (231896)

kapitalismus a liberalismus musí skončit

pochopili jste to většinou dobře,musíme se vrátit k plánovanému hospodářství,lidské pudy a touhy držet v přijatelných mantinelech a snažit se nastavit systém spravedlivě,nikdo nesmí být zvýhodnován ani neznevýhodnován,jiná cesta není,nebot i bitkojn roste a klesá s tištěním peněz a podle nastaveného počítačového programu loutkovodičů.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 07.09.21 13:22  Doktor  (231900)

Asi inženýr z vysoké školy života

Založ si se socialistickými a komunistickými kamarády kibuc.

Na svém a za své! Ostatní do toho netahejte.

A v tom kibucu si pak klidně centrálně plánujte i délku a barvu vlasů vašich žen.

Klidně tam mějte školy a nemocnice ve společenském vlastnictví. Nakonec tam můžete mít i nějakou centrálně plánovanou automobilku (obnova výroby Trabantů a Š105L) a výrobce elektroniky (reinkarnace Tesla Color).

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 07.09.21 12:56  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

kapitalismus a liberalismus musí skončit

Nechal sis nekdy testovat IQ?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 07.09.21 09:52  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

smysl bitcoinu

<... pro mě, jako velkého fanouška bitcoinu, ten článek moc nedává smysl.

Vzácná komodita skutečně neroztáčí ekonomiku.

Smysl vzácné komodity je v něčem jiném. Umožnit lidem spořit. Spořit, ne investovat. Aktuální monetární systém dospěl do stavu, že každý - nechce-li přijít o to, co vydělal svou prací - musí investovat. Musí se stát investorem. A to čím dál rizikovějším investorem. To není zdravá situace. Vznikají bubliny na akciích, bubliny na realitách... Negativa toho procesu vidíme všude. 

Bitcoin tedy umožňuje "upustit páru" tomuhle šílenství, vrátit lidem obyčejné spoření. Nemá ekonomiku roztáčet, ale naopak ji má uklidnit, protože v roztáčení (navíc divoce cyklickém) není smysl.

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 07.09.21 10:03  Zdenal  zdenalrtzavinacgmail.com  (226781)

smysl bitcoinu

Ale ta bublina vzniká i u Bitcoinu což je ta nejrizikovější investice ze všech výše jmenovaných.. V ekonomice je moc peněz. Pokud FED zvyší urokové sazby na sazbu odpovídající současné inflaci, začně peněz ubývyt a začne klesat jak cena akcií tak Bitcoinu.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 07.09.21 12:59  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

S M Y S L a C I L

Zvysovani urokovych mer a omezeni tisku penez bych se fakt nebal.

Cilem vlad a centralnich bank je neco zcela jineho:

https://www.investujeme.cz/clanky/komentar-financni-represe-stradatelu-a-veritelu-opet-na-scene

FED ted mozna na chvili utahne. Ale ECB moc utahovat nemuze, protoze by okamzite zacala bankrotovat Italie. A cinska centralni banka zacala uvolnovat.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (8) 07.09.21 10:52  AjRep  (218238)

smysl bitcoinu

FED nikdy nezvýší úrokové sazby na poměr, který by odpovídal inflaci. To je jistější než smrt a daně.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 07.09.21 10:17  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

smysl bitcoinu

Volatilita bitcoinu je hlavně důsledkem toho, že ho tu máme teprve 12 let, bez té šílené horské dráhy to jednoduše nejde, to musí naše generace zkousnout (nebo stát stranou... příjemné není ani jedno, to chápu :)).

Co udělá bitcoin při různých formách krize, to uvidíme, já bych řekl, že vodítkem může být právě to, co v historii dělalo zlato, třeba v porovnání s akciemi.

Ať tak či onak, je užitečné mít takovou komoditu, která se zároveň nepoužívá k něčemu jinému. Třeba k bydlení.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (19) 07.09.21 08:40  Kmotr  (231886)

zlato

Jediné čeho je zatím omezené množství je zlato. Peněz si můžete natisknout libovolné množství a kryptonem si můžete vytvořit take neomezené množství.Uz ted jich je pres 6000. Zásluha kryptomen je v tom ze jak banky tisknou peníze tak cca 2 bilióny dolarů se v nich rozpustily. Lepší než kdyby tyto peníze skončily v nemovitostich či jiných statcích. Kryptomeny nejsou narozdíl od bydlení energií potravin k životu nutné.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (19)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 07.09.21 13:02  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

T A K T O

Asi takto:

https://braiins.com/blog/odluka-penez-od-statu-kniha-josef-tetek

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 07.09.21 09:57  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

zlato

Tím správně odpovídáte lidem na otázku, jestli má smysl investovat do altcoinů. Ne, nemá. Všechny altcoinové bubliny vždy končily tím, že posílil bitcoin.

Stejně tak byste mohl říct, že když se lidstvo dohodlo na zlatu jako hmotném uchovateli hodnoty, tak mohlo začít vymýšlet, jaké další prvky, kovy, nerosty, by se daly používat ke stejnému účelu. Ale pochopitelně to neudělali. Ekonomika vždy směřuje pouze k jedné takové komoditě. Ve fyzickém světě ke zlatu, v digitálním světě k bitcoinu.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 07.09.21 09:50  Copak měla prdelka z češtiny?  dfdfszavinacxgssd.cz  (230739)

zlato

"Kryptomen muzete vytvorit neomezene mnozstvi".

Ach jo. Kryptomen ano, bitcoinu ne.

To je jako rikat: ruznych "zlat" si muzete vytvorit neomezene mnozstvi (nikl, med, zelezo, hlinik, ...).

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 07.09.21 10:44  Kmotr  (231895)

zlato

Dokážete vytvořit novou surovinu jako je zlato nebo nikl? Ne nedokážete. Ale dokážete naprogramovat novou kryptoměnu? Vy možná ne ale miliony lidí to dokážou. Co by pro vás mělo vyšší hodnotu kdyby jste vlastnil posledních milion litru vody na planetě nebo posledních milion bitcoinů na planetě?

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 07.09.21 12:37  Peppa  (177739)

zlato

ano, mohu vyrobit novou slitinu s novými vlastnostmi

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 07.09.21 12:49  Kmotr  skyzerozavinacseznam.cz  (231897)

zlato

K tomu ale stále potřebujete vstupy, kterých je díky omezené kapacitě planety, omezený počet? Vždyť už dochází i obyčejné věci jako říční písek nebo kámen.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 07.09.21 14:42  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

zlato

Některé věci docházejí a některé věci ještě dlouho docházet nebudou a potom to začneme vozit z planet a asteroidů a zase to dlouho nebude docházet. Nevím, jestli je dobrý a vyspělé civilizace hodný nápad založit na tom peněžní systém. Jediné, co skutečně dochází, jsou celá čísla. :)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 07.09.21 11:19  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

zlato

Jenže ono to není o tom, jestli to DOKÁŽEME. Podstatné je, na čem se DOMLUVÍME. Ve fyzickém světě existuje spousta věcí, které se mohly použít pro dohodu o tom, co budeme používat jako uchovatel hodnoty a prostředek směny. Používaly se různé perly, škeble... ale nakonec vše dospělo ke zlatu a alternativy přirozeně odumřely, jak se svět sjednocoval. Virtuální svět je úplně to stejné.

A pokud jde o to domluvit se, peníze jsou historicky nejlepší (nejefektivnější a nejmírumilovnější) komunikační prostředek. K tomu nebude potřeba ani organizovat nějaké světové kongresy. :)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 07.09.21 04:21  Zdenal  (226796)

Blábol hodný Lenina

Ten závěr je absolutně chybný. Inflační měna posiluje růst už jen z logiky věci. Nevyplatí se držet menu ale je potřeba ji rychle investovat do čehokoli co inflaci prekona. A naopak. Pokud bych vzal teorii že zůstane jako mena jen bitcoin vrátíme se na začátek civilizace. Ekonomika by v podstatě přestala existovat.Bitcoin jako deflacné postavena měna je jeho největší slabina. Každý by se snažil získat bitcoin a držel ho, nikdo by neivestoval do ničeho jiného. Už jen jednoprocentní deflace jenu poslala Japonsko do více jak dvacetileté stagnace. Však kdo by si koupil auto když ví že za měsíc bude levnější díky posilující méně. Bitcoin jako globální letadlo možná ještě zažije lepší časy aleje je otázka, kdy bude zaříznut. Ostatně vládám, pokud bude dál posilovat nic jiného ani nezbude. A z absolutního nedostatku se stane absolutní přebytek.

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.09.21 10:02  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

Blábol hodný Lenina

Souhlasím, že autor článku vidí smysl bitcoinu jinde, než kde skutečně je (viz můj samostatný příspěvek).

Ale vy to otáčíte do opačného absurdna.

Proč by měl být bitcoin zaříznut? Určitě ne z toho ekonomického hlediska. Tedy proto, že je vzácný a lidi do něj spoří, místo aby utráceli. Proč by stát už dávno nezaříznul zlato? Proč ČNB dokonce vydává vzácné zlaté mince a tím lidi dokonce vyzývá, aby se chovali spořivě? Tedy úplně stejně jako s tím bitcoinem.

Jediné, o co se státy budou snažit, bude regulace, deanonymizace... prostě budou potřebovat vybrat víc daní. Kdyby bitcoin zařízli, víc daní nevyberou.

V neposlední řadě to nebude mít kdo zaříznout, protože politici dávnou v bitcoinu jedou. :)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 07.09.21 10:36  Zdenal  zdenalrtzavinacgmail.com  (226781)

Blábol hodný Lenina

Zaříznut bude Bitcoin právě z ekonomického hlediska Pokud by deflační btc ovládl finanční systém jako rezervní měna která nemá žádnou regulaci, staty by nemohly provádět fiskálnía monetární politiku. Nedal by se ani sestavit rozpočet protože by centrální banky neměly vliv kurz, inflaci prostě by byl svět vystaven totálnímu chaosu. U zlata se to nestane protože pokud poroste cena zvýší se prokukce. Tam funguje samoregulace dokonale. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 07.09.21 11:25  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

Blábol hodný Lenina

Zas tak dokonalé to u zlata není, ne? Pořád má zlato svými vlastnostmi blíž k bitcoinu, než k současnému fiat systému. Přesto je jeho význam v ekonomice omezený.

Já myslím, že současný systém bude udržován dlouho, najde se i dokonce hodně otroků, kteří dobrovolně otroky zůstanou, proti bitcoinu nebude potřeba nějak mohutně zasahovat.

Ale samozřejmě jednou může dojít k velkému střetu mezi lidmi a státní mocí. Pak přijde na řadu fakt, že bitcoin zaříznout nelze. Tedy pouze za cenu nastolení režimu a-la KLDR. I pak to s největší pravděpodobností vyhraje ten, kdo nějaké bitcoiny mít bude. Zlato přežilo i 40-letý zákaz v USA.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 07.09.21 09:53  kuzma  dfdfszavinacxgssd.cz  (231891)

Váš blábol je hodný Lenina

A nejvetsi prosperitu proto meli v Zimbabwe...

 

https://journal.fsv.cuni.cz/storage/683_539_549.pdf

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.09.21 09:49  Karel  (222657)

Blábol hodný Lenina

Přesně!Stejně jako si nikdo nekoupí počítač ani mobil, protože brzy přijde lepší a levnější. Výrobci spotřební elektroniky tak všichni zkrachovali...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 07.09.21 10:22  Zdenal  zdenalrtzavinacgmail.com  (226781)

Blábol hodný Lenina

Já psal o inflaci né hyperiflaci. Všechny centrální banky se snaží držet inflaci 2-3%. Deflace se každý stát bojí a ví proč. To že to nevíte vy není moje chyba.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 07.09.21 07:57  Kurz  (206336)

Blábol hodný Lenina

Lidi i v deflační ekonomice budou jezdit novými auty, jen by se tím měl koloběh beněz zpomalit a ten prvotní šok je to, čeho se všichni bankéři obávají a hlavně pak narůstajících starých dluhů, které nepožere inflace.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 07.09.21 01:50  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (223040)

... v podstatě tak

... ale není jen bitcoin. V tom je slabina této úvahy.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 07.09.21 11:38  kairos  paszavinacnestor.cz  (202861)

... v podstatě tak

To je dočasná anomálie (plus možná i nějaká přirozená míra iracionálního chování lidí bude vždy přítomná).

Pokud by lidstvo přistoupilo na variantu, že vznikají další a další "kryptoměny", tak tím celkově padne celá idea digitální vzácnosti a nedávalo by smysl, aby kterákoliv z nich měla hodnotu větší než 0.

Musíte odlišit šum od trendu a podívat se tedy, jestli to celé směřuje spíše k nule, nebo nahoru.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


Diskuze Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku

Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku - zdrojová stránka k tématu diskuze Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Cena Bitcoinu rychle roste kvůli jeho absolutnímu nedostatku.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.37 USD 31.05   
 Zlato 2327.97 USD 31.05   
 Stříbro 30.36 USD 31.05   
 Káva 220.63 USD 31.05   
 Cukr 18.33 USD 31.05   
 Bavlna 76.15 USD 31.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.