ARMYSHOP.CZ INTERNETOVÝ OBCHOD, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ARMYSHOP.CZ INTERNETOVÝ OBCHOD, číslo přihlášky 436471, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 25. 9. 2006.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
436471
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
25,
35,
41,
42
Datum podání přihlášky:
12.4.2006
Datum registrace
25.9.2006
Datum zveřejnění přihlášky:
14.6.2006
Datum priority:
12.4.2006
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
25
oděvy pánské, dámské, dětské, oděvy určené pro sport a volný čas, bundy, bundy sportovní s kapucí, oděvy vojenské maskovací, oděvy nepromokavé, barety, boty, bundy, čapky, čepice, holínky, kabáty, ponča, převleky, kalhotky, kapuce, kukly, klobouky, kombinézy, konfekce, kostýmy včetně divadelních, ka...lhoty, košile, obuv, opasky, plavky, pantofle, pletené zboží, svetry, mikiny, ponožky, prádlo spodní, pulovry, punčochy, pyžama, rukavice, saka, sandály, spodky, střevíce, sukně šály, šátky, čelenky, šle, nátělníky, trička, uniformy, vojenská a policejní výstroj, vesty, pulovry repliky uniforem zástěry, župany, vše v rámci této třídy
35
inzertní a reklamní činnost, marketing, zprostředkovatelské služby a marketing v oblastí obchodu, obchodní nebo podnikatelské informace, pomoc a poradenství při řízení obchodní činnosti, průzkum trhu, správa obchodních zájmů třetích osob, organizování komerčních akcí pro obchodní a reklamní účely, p...ořádání výstav k obchodním účelům, merchandising, franchising, vše v rámci této třídy, návrhy, úpravy a realizace reklamních a propagačních materiálů, tvorba reklamních produktů určených k šíření prostřednictvím internetu reklamní bannery, komerční využití internetu v oblasti obchodu, zejména s vojenskou výstrojí a doplňky, on-line inzerce, direct mailing, systemizace informací do počítačových databází, zajišťování reklamních kampaní, vyhodnocování průzkumů a multimediálních kampaní, venkovní reklama, vydávání reklamních nebo náborových, propagačních a inzertních textů, zprostředkovatelská činnost v těchto oblastech a veškeré služby v oblasti reklamy a propagace spadající do třídy 35, tvorba a poskytování ceníku
41
nakladatelství a vydavatelství, pořádání a zprostředkování společenských, kulturních, uměleckých a propagačních akcí, pořádání koncertů, divadelních představení, módních přehlídek, plesů, galavečerů, firemních prezentací, konferencí, seminářů a jiných hromadných akcí jako setkání, výstav, soutěží, p...řednášek, sportovních akcí, ediční činnost, publikační činnost, včetně nahrávání nosičů zvukových nebo obrazové zvukových, půjčování nahraných zvukových a/nebo obrazově zvukových záznamů, tvorba a šíření audiovizuálních dél, umělecká agentura, fotografování, vystrojování divadelních a filmových představení, vše v rámci této třídy
42
vytváření a vystavování internetových či intranetových počítačových stránek a nástěnek (webpages a websites tvorba multimediálních dokumentů, prezentací, aplikací, katalogů, konstrukce WWW prezentací