ART InnoVader, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ART InnoVader, číslo přihlášky 575703, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 27. 4. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
575703
Třídy výrobků a služeb:
9,
35,
36,
38,
41,
42
Datum podání přihlášky:
9.11.2021
Datum registrace
27.4.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
19.1.2022
Datum priority:
9.11.2021
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
informační technologie a audiovizuální, multimediální a fotografické přístroje, nahraný obsah (počítačové programy, data a informace), databáze, databanky, obsah médií, aplikační software, interaktivní multimediální počítačové programy, interaktivní počítačové programy, adaptivní software, aplikace ...pro řízení pracovních postupů (workflow), aplikace k vyhledávání informací, interaktivní databázový software, počítačový software k vytváření vyhledatelných databází informací a dat, mediální a publikační software, počítačové programy pro vytváření grafiky pro propagační účely, kancelářské a podnikové aplikace, počítačové programy pro řízení projektů, počítačové softwarové programy pro správu tabulkových procesorů, software pro monitorování, analýzu, kontrolu a provádění operací ve fyzickém světě, navigační, řídící, sledovací, zaměřovací a kartografická zařízení, měřicí, detekční, monitorovací a kontrolní zařízení, vědecké výzkumné a laboratorní přístroje, přístroje pro vyučování a simulátory, adresáře (elektrické nebo elektronické), data nahraná elektronicky z internetu, elektronické časové rozvrhy, elektronicky zaznamenaná data, interaktivní databáze, elektronické databáze, software pro správu dat a souborů a databázový software, optimalizační software, počítačové programy pro navrhování uživatelských rozhraní, počítačový software k použití při migraci mezi různými počítačovými síťovými operačními systémy, software na zpracování dat, počítačový software používaný ke sledování, stopování, analýze a srovnávání stávajících dat pro použití ve spojení se službami průzkumu trhu
35
obchodní poradenské služby a informace pro spotřebitele, pomoc v obchodní a podnikatelské činnosti, management a administrativní služby, reklama, marketing a propagační služby, reklamní, marketingové a propagační služby, analýza reklamy, analýza účinnosti reklamy, analýzy povědomí veřejnosti o rekla...mě, asistence managementu v oblasti podpory obchodní činnosti, asistence pro vedení v obchodních podnicích ohledně reklamy, bannerová reklama, cílený marketing, digitální marketing, digitální reklamní služby, analýza reakce na reklamu a výzkum trhu, pomoc při vedení obchodních podniků ohledně styku s veřejností, poradenství týkající se komunikačních strategií v oblasti vztahů s veřejností, poradenství týkající se vztahů s veřejností, poradenství v oblasti komunikační strategie při styku s veřejností, provádění studií v oblasti styku s veřejností, služby v oblasti firemní komunikace, služby vztahů s veřejností (public relations), rozšiřování reklamních, marketingových a propagačních materiálů, konzultační a poradenské služby a pomoc v oblasti reklamní, marketingové a propagační činnosti, marketingové poradenské služby, obchodní poradenské služby vztahující se k marketingu, agentury pro práci s veřejností, aktualizace reklamních informací v počítačové databázi, aktualizace reklamních materiálů, administrativní podpora a zpracování dat [služby], asistence managementu, asistence managementu a provozu obchodních podniků, asistence managementu obchodních společností, asistence při organizování obchodní činnosti, administrativní služby, zpracování, systematizace a správa dat, studie o práci s veřejností, zpracování dat, počítačové zpracování dat, obchodní administrativa, řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa, analýza a průzkum trhu, analýzy statistik průzkumů trhu, poskytování služeb průzkumu trhu, poskytování statistik průzkumu trhu, spotřebitelský průzkum, průzkum trhu pro reklamní účely, marketing, produktový marketing, propagační marketing, přímý marketing, nákupní služby v oboru médií, obchodní poradenství, poradenství v obchodním marketingu, poradenství ohledně akvizic (obchodních), poradenství v oblasti obchodní propagace, obchodní značky (umísťování), obchodní audity, průzkum veřejného mínění, navrhování průzkumů veřejného mínění, provádění průzkumů trhu zahrnujících průzkumy veřejného mínění, příprava průzkumů veřejného mínění, služby obchodního průzkumu, obchodní průzkum a průzkum trhu, zpracování výsledků obchodních průzkumů, obchodní průzkum a poradenské služby, testování značek, analýzy marketingových a reklamních médií, řízení marketingových a reklamních médií, marketingové a reklamní konzultace v mediálním průmyslu, mediální plánování a reklamní strategie, nákupní služby v oboru médií, nákup reklamního prostoru v televizi, v tištěných médiích, v elektronických médiích a venkovních médiích, informace, konzultace v oblasti obchodních značek, výzkum a analýzy pozice značek na trhu, testování značek, strategie značek, audit značky, analýzy výkonnosti značek, analýzy portfólia značek, statistické informace
36
finanční odhady, finanční, peněžní a bankovní služby, finanční informace, údaje, poradenské a konzultační služby, oceňování značek
38
poskytování informací vztahujících se k mediálním komunikacím
41
zveřejňování, oznamování a psaní textů, služby v oblasti vzdělávání, zábavy a sportu, audiovizuální ukázkové prezentace, vzdělávací a školicí služby
42
služby v oblasti informačních technologií, aktualizace webových stránek pro třetí osoby, analytické služby v oblasti počítačů, analýza počítačových systémů, analýzy počítačových systémů, konzultační, poradenské a informační služby v oblasti informačních technologií, management počítačových projektů ...v oblasti elektronického zpracování dat [EDP], monitorování počítačových systémů na dálku, návrh a vývoj počítačových systémů, externí poskytovatelé služeb v oblasti informačních technologií, integrace počítačových systémů a počítačových sítí, vývoj softwaru, programování a implementace softwaru, aktualizace a adaptace počítačových programů podle požadavků uživatelů, aktualizace a údržba počítačového softwaru, aktualizace a upgrade počítačového softwaru, aktualizace domovských stránek pro třetí osoby, aktualizace softwaru na zpracování dat, aktualizace softwaru pro komunikační systémy, analýza a hodnocení v oblasti vývoje výrobků, analýza a hodnocení v oblasti navrhování výrobků, design a grafický design pro tvorbu webových stránek, služby testování, služby ověřování a služby kontroly kvality, analýza vývoje produktů, analýza navrhování produktů, design a vývoj softwaru, návrhy a testování pro vývoj nových produktů, grafický design, průmyslový a grafický design, počítačem podporovaný grafický design, návrhy a rozvoj výrobků, výzkum a vývoj nových výrobků pro jiné osoby, navrhování obalů, obalový design