AUTA NA NÁPLAVCE SVĚT MOTORŮ, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce AUTA NA NÁPLAVCE SVĚT MOTORŮ, číslo přihlášky 541743, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 4. 4. 2018.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
541743
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
21.8.2017
Datum registrace
4.4.2018
Datum zveřejnění přihlášky:
27.12.2017
Datum priority:
21.8.2017
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
data, informace a databáze, nahrané zvukové a zvukově-obrazové záznamy, vše na elektronických, magnetických, optických a jiných nosičích v rámci třídy 9 nebo v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích, elektronická periodika a knihy, stahovatelné počítačové programy, počítač...ový software, stahovatelné multimediální aplikace zejména pro zachycení, zpracování, vyhodnocení, synchronizaci či sdílení dat v oblastech zdravého životního stylu, fitness a výživy, kompasy, přístroje na zaznamenávání času, záznam vzdálenosti, navigační přístroje, přístroje pro zpracování dat
16
tiskoviny všeho druhu, noviny, časopisy, periodika, knihy, učebnice, učební pomůcky s výjimkou přístrojů, křížovky, katalogy, papírenské zboží, fotografie, plakáty, samolepky, pohlednice, programy a informační letáky, vstupenky, katalogy, tištěné nosiče informací a záznamů všeho druhu v rozsahu této třídy
35
inzertní činnost, reklamní a propagační činnost, marketing, prezentace výrobků a služeb v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, pronájem reklamních ploch na internetu, prodej po telefonu výše uvedených výrobků ve tř. 9 a 16, telemarketing (nikoliv prodej), analýzy nákladů, obchodní průzkumy, ...zajišťování předplatného novin a časopisů, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, komerční informace a rady pro spotřebitele, služby v oblasti srovnávání cen, organizování a vedení výstav a akcí k obchodním nebo reklamním účelům, organizace spotřebitelských soutěží reklamního charakteru zaměřených zejména na podporu prodeje, vyhlašování výsledků soutěží reklamního charakteru zaměřených zejména na podporu prodeje, organizace spotřebitelských soutěží - v rámci této třídy, spotřebitelská anketa, propagace výherce soutěže či ankety
38
přenos zpráv a informací, komunikace, šíření elektronických periodik a knih, vše prostřednictvím počítačů, elektronických, počítačových, datových a telekomunikačních sítí (zejména prostřednictvím Internetu), poskytování přístupu k databázím, informační služby na Internetu, provozování internetových portálů, poskytování internetových diskusních fór
41
výchovná, vzdělávací a zábavná činnost, sportovní a kulturní aktivity, organizování vzdělávacích a zábavných soutěží, bezpečnostní školení pro řidiče, obrazové a textové zpravodajství, vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, poskytování on-line elektronických publikací... (bez možnosti stažení), provozování her on-line, nahrávání a vydávání zvukových a zvukově-obrazových záznamů, poskytování informací o možnostech zábavy, rekreace a rozptýlení, o výchově, vzdělávání a sportu