AUTO ROKU 2017 V ČESKÉ REPUBLICE, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce AUTO ROKU 2017 V ČESKÉ REPUBLICE, číslo přihlášky 533669, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 14. 6. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
533669
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
12,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
2.9.2016
Datum registrace
14.6.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
8.3.2017
Datum priority:
2.9.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
12
vozidla, dopravní prostředky pozemní
16
tiskoviny, tiskárenské výrobky, pytle a balicí a obalové materiály a materiály pro skladování z papíru, lepenky nebo z plastů, papírnické zboží a učební pomůcky, nosiče a dekorační materiály a materiály pro umělce, jednorázové papírové výrobky, filtrační materiály z papíru, umělecké předměty a figur...íny z papíru a lepenky a architektonické modely, publikace neperiodické i periodické, informační produkty v papírové formě, tašky papírové nebo umělohmotné, drobné reklamní předměty z papíru nebo umělých hmot spadající do této třídy
35
reklamní, marketingové a propagační služby, pomoc v obchodní a podnikatelské činnosti, management a administrativní služby, obchodní služby a informace pro spotřebitele, obchodní analýzy, průzkum a informační služby, poskytování informací zákazníkům o výrobku, služby agentury zaměřené na vývoz a dov...oz, služby obchodní komory na podporu obchodu, služby obchodního zprostředkovávání a poradenství v oboru prodeje dopravních prostředků a jejich náhradních dílů a poskytování služeb souvisejících s prodejem dopravních prostředků a jejich náhradních dílů, zajišťování obchodních transakcí a obchodních kontaktů, spotřebitelé (obchodní informace a poradenství pro ně) [poradenství spotřebitelům], konzultační a poradenské služby a pomoc v oblasti reklamní, marketingové a propagační činnosti, předváděcí akce a výstavy, rozšiřování reklamních marketingových a propagačních materiálů, služby předvádění výrobků a vystavování zboží, služby vztahů s veřejností (public relations), věrnostní, pobídkové a bonusové programy, obchodní management a podnikové poradenství, poradenské služby v oblasti obchodu, sběr a systemizace dat z obchodní a podnikatelské činnosti, průzkum trhu, merchandising, organizace spotřebitelských soutěží reklamního charakteru zaměřené zejména na podporu prodeje, vyhlašování výsledků soutěží reklamního charakteru zaměřené zejména na podporu prodeje, propagace výherce soutěží či ankety, poskytování informací obchodního charakteru
41
vydavatelská činnost a zpravodajství, výchova, vzdělávání, zábava a sportovní činnost, organizování konferencí, výstav a soutěží, vzdělávání a výuka, kulturní aktivity, soutěže, organizace soutěží a her v oblasti motorizmu, dopravních prostředků, organizace spotřebitelských soutěží, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, čtenářská anketa, divácká anketa, spotřebitelská anketa