BIO ZA CENU NEBIO, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BIO ZA CENU NEBIO, číslo přihlášky 588998, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
588998
Třídy výrobků a služeb:
0,
16,
35
Datum podání přihlášky:
25.10.2023
Datum priority:
25.10.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
1 - Podaná
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
0
(16) poutače z papíru nebo lepenky, reklamní tabule z papíru nebo lepenky, štítky z papíru nebo lepenky, cenové visačky, cenovky, tištěné reklamní materiály, reklamní prospekty, plakáty, katalogy, billboardy (plakáty), etikety, samolepky; (35) reklamní a inzertní činnost, rozšiřování reklamních a (n...ebo) inzertních materiálů, vydávání reklamních textů, propagačních a inzertních tiskovin, propagace zboží, rozhlasová reklama, televizní reklama, venkovní reklama, online reklama, marketing, pronájem reklamních ploch, předvádění zboží, marketingové studie, podpora prodeje (merchandising) potravinářských a nepotravinářských výrobků prodávaných v maloobchodních a velkoobchodních prodejnách, obchodní administrativa, plánování obchodních a propagačních akcí, poskytování informací a/nebo informačních produktů reklamního nebo komerčního charakteru, služby v oblasti srovnávání cen, maloobchodní prodej v supermarketech a hypermarketech, a to pro všechny druhy potravin a nepotravinářských výrobků, jmenovitě hračky, tiskoviny, papírnické potřeby sportovní potřeby, domácí potřeby, potřeby pro kutily, auto-moto výrobky, oděvy, obuv a módní doplňky, šperky a bižuterie, textil, drogistické zboží, kosmetika, chemikálie a minerální oleje, tabákové výrobky, farmaceutické přípravky, pyrotechnika, krmiva a doplňky pro zvířata, nákupní tašky, spotřební zboží do domácnosti (pytle na odpadky, alobaly, fólie, úklidové prostředky, potřeby na zahradu, svíčky, kuchyňské potřeby a doplňky, elektro a PC příslušenství), obchodní průzkum a analýza trhu, organizace reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků a služeb, prezentace pro reklamní účely, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), cílený marketing, poskytování marketingových informací prostřednictvím internetových stránek, reklama prostřednictvím všech veřejných komunikačních prostředků, propagace zboží a služeb třetích osob prostřednictvím distribuce slevových karet.