BR BELT AND ROAD GLOBAL FORUM, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BR BELT AND ROAD GLOBAL FORUM, číslo přihlášky 544072, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 4. 7. 2018.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
544072
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35
Datum podání přihlášky:
29.11.2017
Datum registrace
4.7.2018
Datum zveřejnění přihlášky:
28.3.2018
Datum priority:
29.11.2017
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
35
reklamní, propagační a marketingové služby, šíření reklamních materiálů, poskytování obchodních a podnikatelských informací, pomoc při obchodních dotazech, pomoc při řízení obchodní činnosti, obchodní průzkum, poskytování obchodních služeb třetím osobám při hledání partnerů pro export, pro zajišťová...ní lidských zdrojů, pro investice, pro právní služby a pro odborné služby souvisejících s duševním vlastnictvím, organizování a vedení výstav a veletrhů, vše vztahující se k podnikání, obchodu a obchodování, organizování a vedení obchodních přehlídek, předvádění a vystavování zboží pro reklamní účely, řízení obchodní činnosti, obchodní administrativa, kancelářské administrativní služby a kancelářské práce, marketingové a propagační služby, služby vystavování zboží, agenturní služby pro pořádání podnikových prezentací, agenturní služby pro organizaci obchodních návštěv na mezinárodních trzích, obchodní oceňování, obchodní poradenství, obchodní šetření, obchodní organizační poradenství, obchodní informační agentury, sestavování informací do počítačových databází, pomoc při řízení obchodní a průmyslové činnosti, správa digitalizovaných obchodních spisů, venkovní reklama, služby pro styk s veřejností, vydávání reklamních textů, propagační činnost, reklamní agentury, podpora prodeje pro třetí osoby, služby v oblasti statistických informací, systematizace informací do počítačových databází, televizní reklama, televizní reklamní upoutávky, předvádění zboží, přímá poštovní reklama, ekonomická prognóza, organizování výstav pro komerční nebo reklamní účely, marketingové studie a výzkum, organizování veletrhů pro komerční nebo reklamní účely, poskytování informací vztahujících se k podnikání a obchodu prostřednictvím celosvětové počítačové informační sítě, obchodní zprostředkovatelské služby týkající se porovnávání služeb/produktů na straně nabídky a poptávky, pořádání a řízení výstav pro obchodní účely