Brand Awareness Field Force, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Brand Awareness Field Force, číslo přihlášky 506262, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 5. 3. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
506262
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
38,
41,
42
Datum podání přihlášky:
24.7.2013
Datum registrace
5.3.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
27.11.2013
Datum priority:
24.7.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
papír a výrobky z papíru, lepenka a výrobky z lepenky, tištěné materiály, publikace, noviny, periodika a časopisy, knihy, propagační materiály, fotografie, plakáty, kalendáře, papírnické zboží, plastikové obalové materiály obsažené v této třídě
35
reklama, reklamní agentura, tvorba, aktualizace a rozšiřování reklamních materiálů, včetně reklamy on-line, psaní reklamních textů, vydávání a zveřejňování reklamních textů, administrativní služby, obchodní a podnikatelské informace, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro maloobchodní účely,... obchodní reklama pro třetí osoby, průzkum trhu, styky s veřejností, činnost ekonomických a organizačních poradců, konzultační služby v oblasti marketingu
38
komunikační služby, zasílání zpráv
41
vydavatelské služby, vzdělávací informace, služby v oblasti vzdělávání, školicí služby, pořádání seminářů a konferencí, psaní textů (jiných než reklamních)
42
návrhářské a designerské služby, služby art studia obsažené v této třídě, služby průmyslového designu, návrhářství v obalové technice, informační, průzkumové a konzultační služby týkající se shora uvedeného v této třídě, internetové informační a konzultační služby týkající se uvedeného v této třídě, zajišťování informací týkajících se uvedených služeb v této třídě