BRANDS & STORIES, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BRANDS & STORIES, číslo přihlášky 531500, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 11. 1. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
531500
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
27.5.2016
Datum registrace
11.1.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
5.10.2016
Datum priority:
27.5.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
data, informace a databáze, nahrané zvukové a zvukově-obrazové záznamy, vše na elektronických, magnetických, optických a jiných nosičích v rámci třídy 9 nebo v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích, multimediální aplikace, elektronická periodika a knihy, stahovatelná zvon...ění pro mobilní telefony, stahovatelné hudební soubory, stahovatelné obrazové soubory, stahovatelné počítačové hry, stahovatelné počítačové programy, programy pro počítačové hry, počítačový software, stahovatelná audiovizuální díla
16
tiskoviny všeho druhu, noviny, časopisy, periodické a neperiodické publikace na papírových nosičích, knihy, učebnice, učební pomůcky (s výjimkou přístrojů), křížovky, katalogy, papírenské zboží, prospekty, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, kalendáře, fotografie, pohlednice, plakáty, s...amolepky, knihařské výrobky, informační a propagační výrobky z papíru, včetně dekoračních předmětů z papíru, obalový materiál z papíru a balicí fólie z plastu, papírové a plastové sáčky a tašky, kancelářské potřeby (vyjma nábytku)
35
agentury umělecké (obchodní vedení), aktualizování reklamních materiálů, data (vyhledávání v počítačových souborech), informace (obchodní nebo podnikatelské), inzerce poštou, komerční informace a rady pro spotřebitele, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, marketingové st...udie, obchodní nebo podnikatelský průzkum, obchodní reklama, organizování výstav (komerčních nebo reklamních), počítačové databáze (překlad informací do systemizace informací do -), pořádání veletrhů pro obchodní a reklamní účely, pronájem reklamní doby v komunikačních médiích, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, zajišťování předplatného novin a časopisů, příprava inzertních sloupků, rady pro spotřebitele, reklama (propagace), reklama v on-line počítačové síti, reklamní agentury, reklamní materiály (zasílání zákazníkům), reklamní plochy (pronájem), reklamní texty (psaní, zpracování, vydávání, zveřejňování, oznámení, vyhlášení, publikování), rozšiřování reklamních materiálů zákazníkům (letáky, prospekty, tisky, vzorky), služby v oblasti grafické úpravy pro reklamní účely, telekomunikační služby (zajišťování předplatného), marketing, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, pronájem reklamních ploch na Internetu, zajišťování předplatného novin a časopisů, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, komerční informace a rady pro spotřebitele, služby v oblasti srovnávání cen, předvádění zboží, organizace spotřebitelských soutěží reklamního charakteru zaměřených na podporu prodeje, vyhlašování výsledků soutěží reklamního charakteru zaměřených na podporu prodeje
38
přenos dat, zpráv a informací, komunikace, šíření tištěných a elektronických periodik a knih, vše prostřednictvím počítačů, elektronických, počítačových, datových a telekomunikačních sítí (zejména prostřednictvím Internetu), poskytování přístupu k databázím, poskytování internetových diskusních fór,... informační služby na Internetu, provozování internetových portálů, televizní vysílání, rozhlasové vysílání, digitální vysílání, vysílání kabelové televize, bezdrátové vysílání
41
agentury (umělecké, módní), konference, kongresy, organizování a vedení seminářů, organizování soutěží, vydávání knih, vydávání textů (nikoli reklamních), nakladatelská a vydavatelská činnost, elektronické publikování (DTP), informace o výchově a vzdělávání, organizování kulturních nebo vzdělávacích... výstav, plánování a organizování večírků, poskytování on-line elektronických publikací, psaní textů (jiných než reklamních), reportérské služby, služby v oblasti grafické úpravy (jiné než pro reklamní účely), ediční a publikační činnost, produkční a agenturní činnost v oblasti zábavy, vzdělávání, kultury a sportu, včetně pořádání zábavních a vzdělávacích soutěží a akcí, setkání a přednášek, informační, konzultační, poradenské a obstaravatelské služby v oboru nakladatelské a vydavatelské činnosti, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, zveřejňování a vydávání textů, s výjimkou reklamních nebo náborových