CLARESCO Glass, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce CLARESCO Glass, číslo přihlášky 525841, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 6. 4. 2016.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
525841
Třídy výrobků a služeb:
8,
11,
14,
21,
35,
42
Datum podání přihlášky:
9.10.2015
Datum registrace
6.4.2016
Datum zveřejnění přihlášky:
30.12.2015
Datum priority:
9.10.2015
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
8
příbory (nože, vidličky a lžíce)
11
baňky (lampové -), cylindry skleněné, cylindry do svítidel, lampová stínidla, lampióny pro slavnostní osvětlení dekorativní, lampy na svícení, lucerny na svícení, lustry, skleněné cylindry, světelné koule, baňky, světelné lampy, umyvadla
14
klenoty, manžetové knoflíky, náhrdelníky, přívěsky (šperky), prsteny, pouzdra na šperky (kazety nebo krabice)
21
ampule skleněné (nádobky, baňky), baňky, lahve (skleněné nádoby), busty z porcelánu, keramiky, kameniny nebo skla, figurky (sošky) z porcelánu, keramiky, kameniny nebo skla, flakóny, hrnčířské zboží, hrnky, karafy, stolní lahve, kbelíky na led, konvice na čaj, kořenáče ozdobné, s výjimkou papírových..., kořenky, souprava koštýře na ochutnávání vína, koule skleněné, křemenné sklo (polotovar), jiné než pro stavebnictví, křišťálové sklo (výrobky z -), kuchyňské náčiní, kuchyňské nádobí (soupravy), kuličky skleněné, květináče, květináče ozdobné, s výjimkou papírových, lahve, lahve kapesní, likérové soupravy, misky hluboké, máselničky, misky na ovoce, mísy salátové, misky, mozaiky skleněné, s výjimkou mozaik pro použití ve stavebnictví, nádobí, nádoby skleněné, nádoby skleněné opletené, omáčníky podšálky, opálové sklo, porcelán, sklenice na pití, sklenice se svíčkou, sklo malované, sklo emailované, sochy z porcelánu, keramiky, kameniny nebo skla, svícny, svícny víceramenné (lustry), talíře, vázy, zátky, uzávěry skleněné, zásobníky, nádržky na mýdlo
35
dodavatelské služby pro třetí osoby (nákup výrobků a služeb pro jiné podniky), marketingové studie, módní přehlídky pro reklamní účely (organizace -), organizování výstav (komerčních nebo reklamních), poskytování obchodních informací prostřednictvím webových stránek, poskytováni on-line tržního pros...toru pro nakupující a prodávající výrobků a služeb, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, předvádění zboží, rozšiřování vzorků (zboží)