ČSOB MATCH´ IT, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ČSOB MATCH´ IT, číslo přihlášky 556095, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 13. 11. 2019.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
556095
Třídy výrobků a služeb:
35,
36,
38,
42
Datum podání přihlášky:
22.5.2019
Datum registrace
13.11.2019
Datum zveřejnění přihlášky:
7.8.2019
Datum priority:
22.5.2019
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
35
zprostředkování obchodů, obchodní informace, poskytování obchodních informací pro společnosti, sběr informací pro podnikatelské subjekty, prezentace společností na internetu a v jiných médiích, aktualizace, systematizace a údržba obchodních záznamů v počítačové databázi, vedení obchodních záznamů po...mocí počítače, vedení počítačové evidence, správa obchodních záležitostí, všechny výše uvedené služby zaměřené na sladění prodejců a kupujících společností s cílem usnadnit fúze a akvizice
36
finanční služby, finanční a daňové poradenství, peněžní záležitosti, výše uvedené služby zajišťované a poskytované také prostřednictvím elektronických sítí, jako je internet, všechny výše uvedené služby zaměřené na sladění prodejců a kupujících společností s cílem usnadnit fúze a akvizice
38
poskytování přístupu k elektronickým databázím, k webových stránkám a portálům, poskytování přístupu k platformám a portálům na internetu, poskytování digitálního prostředí, ve kterém mohou návštěvníci a/nebo uživatelé umisťovat, prohlížet, vyhodnocovat, nahrávat, stahovat a sdílet informace, teleko...munikace prostřednictvím platforem a portálů na internetu, poskytování počítačových databází, elektronických databází a online databází, všechny výše uvedené služby zaměřené na sladění prodejců a kupujících společností s cílem usnadnit fúze a akvizice
42
platforma jako služba (PaaS), hosting platforem na internetu, počítačové uchovávání obchodních informací, poskytování dočasného používání webových aplikací, všechny výše uvedené služby zaměřené na sladění prodejců a kupujících společností s cílem usnadnit fúze a akvizice