CZECH DAKAR TEAM, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce CZECH DAKAR TEAM, číslo přihlášky 472840, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 7. 7. 2010.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
472840
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
25,
35,
41
Datum podání přihlášky:
16.12.2009
Datum registrace
7.7.2010
Datum zveřejnění přihlášky:
31.3.2010
Datum priority:
16.12.2009
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
reklamní, propagační a informační materiály na bázi papíru a umělých hmot v rámci této třídy, tiskoviny, zejména prezentační a firemní publikace a jiné propagační a informační materiály v rámci této třídy, periodika, reklamní katalogy, knihy, letáky, plakáty, reklamní tabule z papíru nebo lepenky, ú...čtenky, pozvánky, vývěsky, papírové visačky, etikety spadající do této třídy, pohlednice, přání, kalendáře, obaly z papíru a z umělých hmot v rámci třídy, obálky, inzertní noviny, ubrusy a ubrousky papírové, tužky všeho druhu
25
oděvy, pokrývky hlavy, čelenky, sluneční kšilty, trička, šátky, šály, opasky, oděvní doplňky v jiné třídě neuvedené, obuv, kloboučnické zboží
35
propagační činnost, pomoc při řízení obchodní činnosti, obchodní administrativa, kancelářské práce, propagační a reklamní servis, marketing, průzkum a analýza trhu, zprostředkování obchodních záležitostí, poradenství a poskytování pomoci při provozu obchodu, inzertní, propagační, reklamní služby, tv...orba reklamních a propagačních materiálů, služby v oblasti public relations, průzkumové a informační služby týkající se obchodu, reklamy a marketingu, obchodní administrativa, kancelářské služby, plánování, nákup a zprostředkování prostoru pro pronájem reklamy, zajišťování informací týkajících se shora uvedených služeb, shromažďování, poskytování, třídění, překlad nebo jiné zpracovávání obchodních nebo podnikatelských informací, pomoc při řízení obchodní činnosti, šíření propagačních informací, reklamní a propagační činnost, rozšiřování a poskytování reklamních a inzertních materiálů, periodických a neperiodických tiskovin, zejména novin, časopisů určených pro reklamu a propagaci, prospektů, letáků, katalogů, reklamní literatury, na jiných nosných médiích či prostřednictvím sítě Internet nebo jiné obdobné veřejné či neveřejné telekomunikační sítě, reklamní služby spojené s návrhy a tvorbou reklamy plošné, zvukové a obrazové, propagace, inzertní činnost, zprostředkování obchodních záležitostí, reprografie
41
vzdělávací činnost, organizování školení, seminářů, kolokvií, organizování sportovních a kulturních aktivit, výchovně-zábavné klubové služby, organizování a pořádání sportovních a motoristických soutěží, služby v oblasti přípravy, realizace, poskytování a zprostředkování motorového a nemotorového sp...ortu, elektronické publikování (DTP), digitální zpracování obrazu, vydavatelská a nakladatelská činnost