Design by Marianne Bydlení, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Design by Marianne Bydlení, číslo přihlášky 473441, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 16. 6. 2010.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
473441
Třídy výrobků a služeb:
11,
16,
20,
24,
35
Datum podání přihlášky:
14.1.2010
Datum registrace
16.6.2010
Datum zveřejnění přihlášky:
10.3.2010
Datum priority:
14.1.2010
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
11
svítidla, osvětlení, lampy
16
papír a výrobky z papíru, alba, bloky, časopisy, inzertní listy, kancelářské potřeby, katalogy, knihy, prospekty, manuály, fotografie, karty, obalový materiál zařazený ve třídě 16, publikace, brožury, periodika, informační produkty zařazené ve třídě 16, plakáty, gratulace, pohlednice, kalendáře, sam...olepky, obtisky, hlavolamy, omalovánky, mapy, obrazy, skládačky z papíru, tiskařské výrobky, reklamní a ozdobné předměty z papíru nebo lepenky, tapety
20
busty, sochy, figurky a umělecká díla ze dřeva, vosku, sádry nebo umělých hmot, dekorační předměty přenosné, kolébky, komody, korál, mušle, rámy, zvířecí rohy, jelení parohy, vějíře, vycpaná zvířata, zástěny, zrcadla, výrobky ze dřeva, korku, rákosu, proutí, kosti, slonoviny, bambusu, náhražky všech těchto materiálů, nábytek a stavebnicový nábytkový systém, matrace, plastické výrobky, rolety
24
tkaniny, textilie s povrchovou úpravou, tkaniny ze skelných vláken pro textilní použití, tkaniny imitující kůži, tkaniny se vzory na vyšívání, úplety, čalounické tkaniny
35
inzertní, reklamní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, poskytování obchodních nebo podnikatelských informací, komerční využití Internetu, on-line inzerce, pomoc při řízení obchodní činnosti, marketing, průzkum a analýza trhu, organizování výstav a veletrhů ke komerčním a obchodní...m účelům, reprografické práce, odborné obchodní poradenství, zhotovování propagačních fotografií, pořizování kopií dokumentů, pronájem reklamních, informačních a komunikačních míst, administrativní práce, automatizované zpracování dat, vyhledávání dat v počítačových souborech, předvádění zboží