DEVELOPERSKÝ PROJEKT ROKU - REALITNÍ INSTITUT, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce DEVELOPERSKÝ PROJEKT ROKU - REALITNÍ INSTITUT, číslo přihlášky 454554, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
454554
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
41
Datum podání přihlášky:
12.12.2007
Datum priority:
12.12.2007
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
2 - Negativně ukončená po podání
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
audiovizuální díla na nosičích nebo v elektronické formě, nosiče dat či záznamů nahrané i nenahrané, informace a záznamy v elektronické podobě, informace a záznamy na nosičích zařazených ve třídě 9, elektronická data a databáze, informační produkty v elektronických, datových, informačních a telekomu...nikačních sítích všeho druhu, software, hardware výpočetní, telekomunikační nebo informační techniky, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, databázové produkty zařazené ve třídě 9, elektronické nebo datové nebo informační sítě, multimediální aplikace na nosičích zařazených ve třídě 9 nebo v elektronických sítích, elektronické multimediální nebo informační katalogy, interaktivní a grafické počítačové programy, software pro systém výměny dat
16
papír a výrobky z papíru, tiskárenské výrobky zařazené v této třídě, tiskoviny, tiskopisy, brožury, obálky, dopisní papíry, gratulace, pohlednice, fotografie, plakáty, letáky, kalendáře, reklamní předměty z papíru, příručky, časopisy, periodika, knihy, databázové produkty v papírové formě, databáze v papírové formě, informační produkty na papírových nosičích, data a databáze v papírové formě
35
organizace spotřebitelských a/nebo reklamních a/nebo propagačních soutěží, vyhlašování výsledků a propagace výherců soutěží a anket reklamního a/nebo propagačního a/nebo obchodního charakteru, reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, merchandising, franchising, reklamní, inzertní a propag...ační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě, poskytování komerčních a/nebo reklamních informací a jiných komerčních a/nebo reklamních informačních produktů všeho druhu, zprostředkování obchodu v oblasti výrobků ve tř. 9, 16 a služeb ve tř. 35, 36, 41, zprostředkování v obchodních vztazích, obchodní management, výstavy komerční nebo reklamní, organizační služby související s výstavní činností, služby zahrnující záznam, přenos, přepis, převod, vypracování, kompilaci, přenášení nebo systematičnost písemných sdělení a/nebo záznamů, využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, automatizované zpracování dat, poskytování porad ve věcech podnikání, rozhlasová reklama, televizní reklama, venkovní reklama, vyhledávání sponzorů, marketingové studie, poskytování obchodních nebo podnikatelských informací, odborné obchodní poradenství, obchodní průzkum, výstavy komerční a reklamní, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodních služeb, průzkum trhu, reklamní agentury, reklama, reklamní materiály (pronájem, aktualizování, rozšiřování), reklamní texty (vyhledávání, zveřejňování, vyhlašování, publikování), rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů
36
organizace soutěží v oblasti zprostředkování nemovitostí
41
nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, tvorba a šíření audiovizuálních děl, televizní zpravodajství, TV produkce, filmová produkce, televizní výroba programů, ...tvorba programů, tvorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, výchovná, vzdělávací, soutěžní a zábavní činnost, zábavní nebo kulturní nebo vzdělávací představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží i veřejných, výstavní činnost v oblasti kultury nebo zábavy nebo výchovy nebo vzdělávání, pořádání zábavných a vědomostních soutěží a anket mezi laickou a odbornou veřejností, čtenářská anketa, pořádání společenských oslav, provozování zábavného programu při udílení cen a obdobných jednorázových událostí, vyhlašování zábavných soutěží a vyhlašování jejich výsledků