DORSEN, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce DORSEN, číslo přihlášky 585890, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 4. 10. 2023.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
585890
Třídy výrobků a služeb:
20,
24,
35
Datum podání přihlášky:
17.5.2023
Datum registrace
4.10.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
28.6.2023
Datum priority:
17.5.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
20
nábytek, matrace, postelové matrace, pružinové matrace, nafukovací matrace, pěnové matrace, kempinkové matrace, podložky pod matrace, přenosné matrace do automobilů, podložky na spaní ve formě matrace, přikrývky, polštáře, postele, rošty postelí, dětské postele, postelové zábrany, postele s úložným ...prostorem, dětské látkové postele ve formě vaků, skříně do ložnic, ložní soupravy pro lůžka (jiné než ložní prádlo), mantinely do dětských postýlek (jiné než ložní prádlo), koupelnový nábytek, zrcadla, kosmetická zrcátka, nekovové nábytkové věšáky a nekovové nábytkové háčky, skříně, koupelnové skříňky, poličky do sprchy (nábytek), poličky na ručníky (nábytek)
24
textilie do ložnice, kusový textil na výrobu ložních pokrývek, prádlo ložní, papírové ložní prádlo, kojenecké ložní prádlo, peřiny, povlaky na polštáře, povlečení, povlečení na peřiny, potahy na matrace, pokrývky na matrace, ochranné povlaky na matrace, deky, přikrývky, přehozy přes postele, ložní p...ovlečení, lůžkoviny, textilní sedačky (polštářky) na zahradní židle, pokrývky na polštáře, prostěradla, spací pytle, spací pytle pro děti, vložky do spacích pytlů, zateplovací podložky do postelí, ochranné povlaky na nábytek
35
administrativní podpora a zpracování dat, administrativa prodeje, obchodní analýzy, obchodní informační služby a průzkumy trhu, analýza dat výzkumu trhu a statistických dat, analýza řízení obchodní činnosti, analýza v oblasti marketingu, cenové průzkumy, firemní vedení záznamů, obchodní informace, a...sistence při řízení společnosti, marketing, digitální marketing, distribuce a šíření reklamních materiálů (letáků, prospektů, tištěných materiálů, vzorků), podpora prodeje, reklama a propagace, propagace prodeje, informace o prodeji výrobků, poskytování obchodních informací, maloobchodní nebo velkoobchodní služby s výše uvedenými výrobky ve tř. 20 a 24, management obchodních projektů