eta 3 AAA, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce eta 3 AAA, číslo přihlášky 566122, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 6. 1. 2021.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
566122
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
7,
16,
35
Datum podání přihlášky:
24.8.2020
Datum registrace
6.1.2021
Datum zveřejnění přihlášky:
30.9.2020
Datum priority:
24.8.2020
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
7
elektrické přístroje pro čištění podlah a čistící roboty, elektrické přístroje pro čištění koberců a elektrické přístroje pro zametání koberců, elektricky poháněné kartáče na čištění podlah, elektricky poháněné přístroje na čištění oken, elektricky poháněné čisticí stroje a přístroje na koberce a ko...bercové podlahy, elektrické šampónovací stroje a přístroje, vysavače, rozprašovače vůní nebo dezinfekčních prostředků (jako příslušenství k vysavačům), akumulátorové ruční vysavače, akumulátorové zametače, čisticí přístroje parní, vysokotlaké čističe, elektrické leštící stroje na parkety, elektrické leštící stroje a přístroje, části výše uvedených strojů
16
filtrační papír, sáčky na odpad z papíru nebo plastové, pytlíky jako obaly z papíru nebo plastové, papírové filtry pro vysavače, papírové filtry pro kávovary
35
propagační, reklamní a inzertní činnost, reklamní materiály (aktualizace), předvádění zboží, rozšiřování a zasílání reklamních materiálů, především letáků, prospektů, katalogů, periodických a neperiodických publikací, tiskovin a různých vzorků, pronájem reklamní plochy, vydávání reklamních textů, ro...zhlasová a televizní reklama, venkovní reklama, organizace a pořádání výstav ke komerčním a reklamním účelům, příprava elektronických pozvánek, prezentace hokejových utkání a mistrovství, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti internet, činnost organizačních a ekonomických poradců, ekonomické prognózy, komerční informační kancelář, systemizace informací do počítačové databáze, obchodní průzkum, průzkum trhu, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu s výše uvedenými výrobky ve tř. 7 a 16 a elektronikou, zprostředkování marketingu, reklamy, inzerce a výstav s obchodním zaměřením, pomoc při řízení obchodní činnosti, služby a poradenství v obchodní činnosti, obchodní nebo podnikatelské informace, marketingové studie, organizační poradenství, zprostředkovávání obchodních kontaktů, provádění obchodních operací, komerční využití internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, merchadising, franchising, pořádání aukcí, vedení a správa hotelu