femina, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce femina, číslo přihlášky 462970, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 17. 2. 2009.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
462970
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
13.10.2008
Datum registrace
17.2.2009
Datum zveřejnění přihlášky:
12.11.2008
Datum priority:
13.10.2008
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
35
zprostředkovatelské služby v oblasti obchodu s reklamou a pomoc při řízení obchodní činnosti, zprostředkování obchodních kontaktů v oblasti výrobků třídy 9, 16 a služeb třídy 35, 38, a 41, reklamní a propagační činnost, poskytování obchodních informačních produktů, např. multimediálních informací pr...o reklamní a obchodní účely, včetně jejich vyhledávání, inzertní a propagační činnost, včetně on-line inzerce a prezentace uživatelů v počítačové síti Internet, obchodní využití sítě Internet v oblasti vyhledávacích služeb v oblasti obchodu s reklamou a e-businessu, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin, rozšiřování reklamních a/nebo inzertních materiálů, obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizace reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků a služeb, včetně obchodních výstav a jejich doprovodných akcí, např. komerčních módních přehlídek, distribuce zboží a tiskovin k reklamním účelům, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a podnikatelský informační servis, obchodní poradenské a konzultační služby
38
šíření elektronických informací, zpráv textových, zvukových a zvukově-obrazových, např. elektronických časopisů, knih a děl prostřednictvím počítačové sítě Internet a satelitů, výměna elektronických zpráv a informací, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telek...omunikačních sítí, např. počítačové sítě Internet a satelitů, šíření audiovizuálních děl, zpráv a informací, anket a soutěží, odborná informační a poradenská činnost v daných oborech, televizní vysílání
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací, zejména společenských, zábavních, vzdělávacích a odborných časopisů, a to tištěných na papírových nosičích i v elektronické podobě, včetně textových, zvukových a zvukově-obrazových zpráv a informací na elektronických, magnetický...ch a optických nosičích všeho druhu, ediční a publikační činnost, včetně nahrávání zvukových a zvukově-obrazových nosičů a pořadů pro rozhlasové a televizní vysílání, půjčování publikací a nahraných zvukových a zvukově-obrazových nosičů, produkční a agenturní činnost v oblasti zábavy, vzdělávání, kultury a sportu, včetně pořádání zábavních a vzdělávacích soutěží a akcí, hobby-soutěží, zájmových klubů, setkání a přednášek, včetně akcí na podporu zdravého životního stylu a společenského uplatnění a aktivity zájmových skupin, kulturních a/nebo vzdělávacích výstav, informační, konzultační, poradenské a obstaravatelské služby v oboru nakladatelské a vydavatelské činnosti, produkční a agenturní činnost v oblasti zábavy, kultury, vzdělávání, zájmové činnosti a společenských aktivit