FLOW balance, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce FLOW balance, číslo přihlášky 591992, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
591992
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
11.3.2024
Datum zveřejnění přihlášky:
1.5.2024
Datum priority:
11.3.2024
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
3 - Zveřejněná přihláška
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
9
audiovizuální díla, data, informace a databáze, databázové produkty, informace a záznamy v elektronické podobě, nahrané zvukové a zvukově-obrazové záznamy, vše na elektronických, magnetických, optických a jiných nosičích v rámci třídy 9 nebo v elektronických, datových, informačních a telekomunikační...ch sítích, elektronická periodika a knihy, stahovatelné počítačové programy, počítačový software, stahovatelné multimediální aplikace, přístroje pro zpracování dat, vzdělávací mobilní aplikace, software a aplikace pro mobilní zařízeni, zařízení a nástroje pro záznam, přenos, reprodukci nebo zpracování zvuku, obrazu nebo dat
16
tiskoviny všeho druhu, noviny, časopisy, periodika, knihy, učebnice, učební pomůcky (s výjimkou přístrojů), dárkové poukazy, křížovky, katalogy, fotografie, plakáty, samolepky, pohlednice, programy a informační letáky, vstupenky, kancelářské potřeby, tištěné nosiče informací a záznamů všeho druhu v ...rozsahu této třídy, obaly na lahve z papíru nebo lepenky, papírové bannery, podtácky z papíru, stolní papírové ubrousky, papírové ubrusy, podložky pod nádobí z papíru, podtácky pod pivní sklenice, poutače z papíru nebo lepenky, prospekty, papírová prostírání
35
inzertní činnost, reklamní a propagační činnost, marketing, prezentace výrobků a služeb v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, propagace zboží a služeb pro třetí osoby prostřednictvím internetu, zprostředkování smluv, dohod týkající se prodeje a nákupu zboží, pronájem reklamních ploch na int...ernetu, distribuce a šíření reklamních materiálů, průzkum veřejného mínění, analýzy nákladů, obchodní průzkumy, komerční informace a rady pro spotřebitele, organizace spotřebitelských soutěži reklamního charakteru zaměřených na podporu prodeje, vyhlašování výsledků soutěží reklamního charakteru zaměřených na podporu prodeje, organizace spotřebitelských soutěží - v rámci této třídy, spotřebitelská anketa, propagace výherce soutěže či ankety
38
telekomunikace, přenos dat, zpráv a informací, komunikace, šíření elektronických periodik a knih, vše předchozí uvedené prostřednictvím počítačů, elektronických, počítačových, datových a telekomunikačních sítí (zejména prostřednictvím internetu), poskytování přístupu k databázím, poskytování interne...tových diskusních fór, poskytování přístupu k obsahu, webovým stránkám a portálům, informační služby v oblasti vysílání, elektronických komunikačních sítí a telekomunikačních služeb, přístup k obsahu internetu, k internetovým stránkám a portálům, televizní vysílání, rozhlasové vysílání, digitální vysílání, vysílání kabelové televize, bezdrátové vysílání
41
výchovná, vzdělávací a zábavná činnost, sportovní a kulturní aktivity, tvorba televizních programů, digitální zpracování obrazu, organizování sportovních, vzdělávacích a zábavných soutěží, obrazové a textové zpravodajství, vydavatelská činnost a zpravodajství, nakladatelské služby, vydávání elektron...ických knih a časopisu on-line, poskytování on-line elektronických publikací (bez možnosti stažení), provozování her on-line, nahrávání a vydávání zvukových a zvukově-obrazových záznamů, poskytování informací o možnostech zábavy, rekreace a rozptýlení, o výchově, vzdělávání a sportu, pořádání a realizace workshopů, pořádání přednášek, pořádání festivalů pro kulturní, zábavní, vzdělávací a školicí účely, pořádání výstav pro kulturní, zábavní a vzdělávací účely, výroba televizních a rozhlasových pořadů, filmová produkce, tvorba a vydávání audiovizuálních děl