Hi Tec Nutrition, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Hi Tec Nutrition, číslo přihlášky 527617, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 7. 7. 2016.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
527617
Třídy výrobků a služeb:
5,
32,
35
Datum podání přihlášky:
21.12.2015
Datum registrace
7.7.2016
Datum zveřejnění přihlášky:
30.3.2016
Datum priority:
21.12.2015
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
5
doplňky stravy, vitamíny a minerály a stopové prvky, medicinální sirupy, kombinované přípravky vitamínů, minerálů, stopových prvků a bylinných výtažků, potravinové doplňky obohacené vitamíny nebo minerály nebo stopovými prvky, vitamínové přípravky, vitamíny a multivitaminové preparáty, minerály a mu...ltiminerálové preparáty, léčivé byliny, cukrovinky nebo pastilky nebo tabletky nebo tobolky nebo kapsle nebo žvýkačky s léčivými přísadami, bylinné výtažky nebo sirupy, vitamínová a minerální výživa ve formě koncentrátů (doplňky stravy), proteinové koncentráty jako výživné přídavky k potravinám (doplňky stravy), proteinové potravinové doplňky, potravinové doplňky ne pro lékařské účely a obsahující látky rostlinného původu, dietní a nutriční přípravky (doplňky stravy) a léčiva
32
nealkoholické nápoje, nealkoholické nápoje pro sportovce obohacené proteiny, nealkoholické nápoje pro sportovce s obsahem elektrolytů, iontové nápoje, izotonické nápoje, energetické nápoje, proteinové nápoje, nealkoholické nenávykové nápoje pro stimulaci a regeneraci organismu, a/nebo ke zvýšení jeh...o výkonnosti, koncentráty k výrobě nápojů fortifikované stopovými prvky, vitamíny, přírodními nebo minerálními extrakty
35
zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu, maloobchodní a velkoobchodní činnost, internetový obchod, vše s výše uvedenými výrobky zařazenými ve třídách 5 a 32, reklama a marketing, reklama on-line v počítačové síti, marketingové studie, rozšiřování reklamních materiálů třetím osobám (letáky, pro...spekty, tisky, vzorky), venkovní reklama, prezentace výrobků uvedených ve tř. 5 a 32 v komunikačních médiích pro účely maloobchodu a velkoobchodu, komerční informace a rady pro spotřebitele