Institut Bohuslava Martinů, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Institut Bohuslava Martinů, číslo přihlášky 193385, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 10. 5. 2004.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
193385
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
41,
42
Datum podání přihlášky:
2.7.2003
Datum registrace
10.5.2004
Datum zveřejnění přihlášky:
14.1.2004
Datum priority:
2.7.2003
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
nosiče záznamů nahrané i nenahrané, audio nebo audiovizuální díla, audioprogramy, audiovizuální programy, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, hudební díla, CD disky, programové vybavení pro počítače, software, databáze, databázové produkty, informace a záznamy obecně i ...v elektronické podobě, databáze, informační produkty samy o sobě i v elektronických datových, informačních a telekomunikačních sítích všeho druhu a na nosičích dat všeho druhu, související software a hardware, elektronické sítě, multimediální aplikace, multimediální nebo informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, počítačové hry, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou
16
papír, lepenka a výrobky z těchto materiálů zatříděné ve třídě 16 zejména výrobky z papíru, plakáty, fotografie, pohlednice, gratulace, dopisní papíry, obálky, kalendáře zejména nástěnné a stolní, samolepky, obtisky, tužky, papírové tašky, umělohmotné tašky, obaly všeho druhu papírové, těžítka, tisk...oviny, časopisy, periodika, knihy, databázové produkty v papírové formě, informační produkty obecně, data a databáze obecně na všech druzích papírových nosičů a přístupné libovolnou cestou, tiskárenské výrobky, materiál pro umělce, štětce a kancelářské potřeby, plastické nebo papírové obaly obecně, listy (papírové), umělecké nebo ozdobné předměty z papíru nebo plastických hmot v rámci této třídy
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, poskytování informací a informačních produktů v oblasti obchodní
41
nakladatelská a vydavatelská činnost, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, zprostředkování v oblasti kultury, umění, výchovy a vzdělávání, výchovná a vzdělávací činnost, podpora umělců, podpora, organizace a pořádání kulturních a vzdělávacích projek...tů, aktivit, výstav a koncertů, rozšiřování, správa a osvěta děl Bohuslava Martinů, poskytování informací a informačních produktů v oblasti kulturní
42
poskytování informací a informačních produktů v oblasti vědecké