Internet i Bank of the Year, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Internet i Bank of the Year, číslo přihlášky 423493, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 6. 9. 2006.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
423493
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
41
Datum podání přihlášky:
18.2.2005
Datum registrace
6.9.2006
Datum zveřejnění přihlášky:
14.9.2005
Datum priority:
18.2.2005
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
9
elektronické sítě, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, data na magnetických a optických nosičích, počítačový software
16
knihy, časopisy, tiskoviny všeho druhu periodické i neperiodické, tiskopisy, letáky, manuály, příručky, brožury, fotografie, data a databáze tištěné, tiskárenské výrobky, např. publikace, brožury, periodika, výrobky z papíru pro reklamní účely zahrnuté v této třídě
35
reklamní, inzertní, propagační a marketingová činnost, on-line inzertní činnost, vydávání a rozšiřování reklamních materiálů a textů na všech dostupných nosičích, vydávání brožur, katalogů, umisťování reklamních nálepek na zboží, venkovní reklama na billboardech, reklamní inzerce v tisku, rozhlasový...ch a televizních spotech, v síti Internet, aktualizování reklamních materiálů, vše vztahující se k reklamě v oblasti bankovnictví, vyhledávání obchodních informací, obchodní poradenské a konzultační služby, poskytování informací a informačních produktů reklamního charakteru, vedení databází a jiných záznamů o obchodních kontaktech, konzultace v oblasti obchodu a ekonomiky, organizační zajištění a pořádání výstav a prezentací pro komerční účely, poskytování pomoci při řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa s tím spojená, zvláště podnikové poradenství a obchodní management včetně marketingových studií, průzkumu trhu, organizování a účast na výstavách a převádění zboží, shromažďování obchodních a statistických informací pro obchodní účely, vše vztahující se k obchodní a reklamní činnosti v oblasti bankovnictví, organizování spotřebitelských soutěží, spotřebitelská anketa
36
finanční a bankovní služby v podobě konzultací a poradenství, expertní služby v oblasti pojišťovnictví a garancí v investiční oblasti pro tuzemské a zahraniční subjekty, finanční analýzy, finanční informace v oblasti bankovnictví
41
školicí a vzdělávací činnost, nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, elektronické publikování (DTP), výchovná a zábavná činnost - pořádání anket mezi laickou a odbornou veřejností, služby spojené s pořádáním zábavy, jako je pořádání oslav, provozování ...programu při udílení cen a odborných jednorázových událostí, organizování soutěží, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, čtenářská anketa, organizování a vedení konferencí, symposií a kongresů v oblasti bankovnictví