Makevision, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Makevision, číslo přihlášky 552415, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 15. 5. 2019.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
552415
Třídy výrobků a služeb:
35,
41,
42
Datum podání přihlášky:
10.12.2018
Datum registrace
15.5.2019
Datum zveřejnění přihlášky:
6.2.2019
Datum priority:
10.12.2018
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
35
výzkum trhu, průzkum veřejného mínění, obchodní průzkum, sběr informací, analýzy, poradenství a konzultace vztahující se k reklamě, marketingu, výzkumu trhu, analýzám a studiím trhu, analýza nákladů a cen, marketingový průzkum, interpretace dat z výzkumu trhu, realizace rozhovorů jako kvalitativní v...ýzkum trhu, focus groups, analýzy dat výzkumu trhu a statistických dat, analýza reakce na reklamu a výzkumu trhu, fiktivní nákup (Mystery Shopping), průzkum trhu spojený s testováním obchodních značek, monitorování, sledování a vyhodnocování výrobků a služeb prodejců a vyhodnocování obchodních značek, výzkumy vztahující se k oceňování, posuzování a ohodnocování obchodních značek, sběr údajů do počítačových databází, konzultační a poradenské služby a pomoc v oblasti reklamní, marketingové a propagační činnosti, služby navrhování obchodních značek, strategické služby v oblasti marketingu a obchodu, poradenské služby pro obchodní organizaci a management, reklamní, marketingové a propagační služby, obchodní konzultace a management týkající se uvádění nových výrobků na trh, styk s veřejností (Public Relations), psaní reklamních textů
41
organizování a vedení workshopů, seminářů, školeních a konferencí, vzdělávací služby týkající se marketingu a spokojenosti zákazníků, vydávání elektronických a tištěných novin, časopisů, knih a blogů
42
navrhování, vývoj a implementace softwaru, navrhování a vývoj počítačového hardwaru, software jako služba (SaaS), vědecké a technické služby a související výzkum a projektování, průmyslová analýza a výzkum, výzkum v oblasti designu, výzkum v oblasti počítačového designu