MIMIBAZAR, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce MIMIBAZAR, číslo přihlášky 546843, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 6. 2. 2019.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
546843
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
27.3.2018
Datum registrace
6.2.2019
Datum zveřejnění přihlášky:
31.10.2018
Datum priority:
27.3.2018
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
data, informace a databáze, nahrané zvukové a zvukově-obrazové záznamy, vše na elektronických, magnetických, optických a jiných nosičích v rámci třídy 9 nebo v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích, elektronická periodika a knihy, stahovatelné počítačové programy, počítač...ový software, stahovatelné multimediální aplikace, zejména pro zachycení, zpracování, vyhodnoceni, synchronizaci či sdílení dat v oblastech zdravého životního stylu, fitness a výživy, navigační přístroje, přístroje pro zpracování dat
16
tiskoviny všeho druhu, noviny, časopisy, periodika, knihy, učebnice, učební pomůcky (s výjimkou přístrojů), křížovky, katalogy, papírenské zboží, fotografie, plakáty, samolepky, pohlednice, programy a informační letáky, vstupenky, katalogy, tištěné nosiče informací a záznamů všeho druhu v rozsahu této třídy
35
inzertní činnost, reklamní a propagační činnost, marketing, prezentace výrobků a služeb v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, pronájem reklamních ploch na internetu, telemarketing, prodej po telefonu výše uvedených výrobků ve třídách 9 a 16, sběr a systematizace informací a fotografií do da...tabází, analýzy nákladů, obchodní průzkumy, zajišťování předplatného novin a časopisů, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, komerční informace a rady pro spotřebitele, služby v oblasti srovnávání cen, organizování akcí, výstav, prodejních trhů a přehlídek pro obchodní, propagační a reklamní účely, organizace spotřebitelských soutěží reklamního charakteru zaměřených zejména na podporu prodeje, vyhlašování výsledků soutěží reklamního charakteru zaměřených zejména na podporu prodeje, organizace spotřebitelských soutěží v rámci této třídy, spotřebitelská anketa, propagace výherce soutěže či ankety, marketingové služby ve vyhledávačích, zprostředkování obchodních informací a kontaktů, zprostředkování obchodních služeb s výše uvedenými výrobky ve tř. 9 a 16
38
přenos dat, zpráv a informací, komunikace, šíření elektronických periodik a knih, vše výše uvedené prostřednictvím počítačů, elektronických, počítačových, datových a telekomunikačních sítí (zejména prostřednictvím internetu), poskytování přístupu k databázím, elektronickým komunikačním sítím a telek...omunikační přístup k obsahu internetu, k internetovým stránkám a portálům, informační služby v oblasti vysílání, televizní, rozhlasové, digitální a bezdrátové vysílání, vysílání kabelové televize, provozování internetových portálů, poskytování internetových diskusních fór
41
výchovná, vzdělávací a zábavná činnost, sportovní a kulturní aktivity, předprodej vstupenek, organizování sportovních, vzdělávacích a zábavných soutěží, obrazové a textové zpravodajství, vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, poskytování on-line elektronických publika...cí (bez možnosti stažení), provozování her on-line, nahrávání a vydávání zvukových a zvukové-obrazových záznamů, poskytování informací o možnostech zábavy, rekreace a rozptýlení, o výchově, vzdělávání a sportu, pořádání a realizace workshopů, pořádání přednášek, pořádání festivalů pro kulturní, zábavní, vzdělávací a školicí účely, pořádání výstav pro kulturní, zábavní a vzdělávací účely, výroba televizních a rozhlasových pořadů, tvorba filmové produkce