MMA MOJE MARKETINGOVÁ AGENTURA, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce MMA MOJE MARKETINGOVÁ AGENTURA, číslo přihlášky 586402, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 28. 12. 2023.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
586402
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35,
41
Datum podání přihlášky:
12.6.2023
Datum registrace
28.12.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
20.9.2023
Datum priority:
12.6.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
35
reklama, marketing a propagační služby, obchodní správa v oblasti statistických metod, služby podnikové správy pro zpracování prodejů realizovaných prostřednictvím celosvětové počítačové sítě, správa v oblasti marketingu, správa v oblasti metod prodeje, správa v oblasti obchodního hodnocení, správa ...v oblasti obchodního plánování, správa počítačové databáze, automatizované zpracování dat, elektronické zpracování dat, informační služby vztahující se ke zpracování dat, kompilování informací do počítačových databází, kompilování statistických informací, sestavování obchodních informací, obchodní statistické studie, online služby zpracování dat, ověřování zpracování dat, počítačové zpracování dat, počítačový sběr dat z prodejních míst pro maloobchodníky, poradenské služby ohledně zpracování dat, poradenské služby ohledně elektronického zpracování dat, poskytování obchodních statistických informací, příprava obchodních statistických informací, příprava statistických obchodních dat, řízení obchodních záznamů, sběr a systematizace informací v databankách, sběr a systemizace informací do počítačových databází, ukládání informací do počítačových databází, sběr dat (pro třetí osoby), sběr indexovaných adres, sběr matematických údajů, sběr obchodních informací, sběr obchodních statistik, sběr statistických údajů pro vědecký výzkum, sběr statistických údajů pro podnikání, seřazování údajů v počítačových databázích, sestavování adresářů pro vydávání na internetu, sestavování katalogů informací pro obchodní či reklamní účely, sestavování obchodních adresářů, sestavování obchodních adresářů on-line, sestavování obchodních adresářů určených ke zveřejnění na internetu, sestavování obchodních statistik, sestavování obchodních statistik obchodních informací, sestavování počítačových databází, sestavování rejstříků informací pro komerční nebo reklamní účely, sestavování seznamů potencionálních zákazníků, sestavování seznamů určených ke zveřejnění na globálních počítačových sítích nebo na internetu, sestavování statistických modelů pro poskytování informací o dynamice trhu, sestavování statistik, sestavování statistik pro obchodní nebo komerční účely, sestavování statistik pro reklamu, sestavování zákaznických indexů počítačem, shromažďování a analyzování informací a dat vztahujících se k obchodnímu managementu, shromažďování a systematizace písemné komunikace a údajů, shromažďování a systematizace informací používaných v rámci elektronického přenosu údajů, shromažďování a třídění dat v počítačových databázích, shromažďování a třídění informací do počítačových databází, sledování objemu prodeje pro třetí osoby, služby pro vyhledávání zboží vedeného v databázích, služby řízení dat, služby v oblasti obchodních statistických informací, služby v oblasti řízení zásob, služby v oblasti vyhledávání dat, služby vkládání dat, služby zadávání počítačových dat, služby zahrnující přepis statistických údajů, služby zahrnující zaznamenávání statistických údajů, služby zpracování dat, správa a vytváření počítačových databází, inzerce pro nábor zaměstnanců, konzultace v oblasti lidských zdrojů, konzultace v oblasti personálního managementu, konzultace v oblasti přijímání zaměstnanců, konzultační a poradenské služby týkající se zaměstnanosti, konzultační a poradenské služby vztahující se k personálního řízení, konzultační a poradenské služby vztahující se k náboru zaměstnanců, management personálu pro reklamní účely, odborné poradenství v oblasti personálního řízení, pomoc při náboru a umisťování zaměstnanců, pomoc v personálním řízení, poradenství v oblasti profesního růstu (nikoliv poradenství o vzdělávání a školení), poradenství v oblasti řízení lidských zdrojů, informace ohledně obchodní akvizice, obchodní poradenství vztahující se k franšízingu, konzultace týkající se organizování a řízení obchodní společnosti, konzultace týkající se řízení obchodní činnosti, konzultace v oblasti obchodní organizace a provozu, konzultace v oblasti obchodního plánování, konzultace a poradenské služby v oblasti obchodního managementu, konzultace v oblasti prodejních technik a prodejních programů, konzultace v oboru managementu obchodní činnosti v oblasti dopravy a doručování, konzultace v oboru obchodních akvizic, konzultační a poradenské služby v oboru obchodní strategie, obchodní analýzy, obchodní informační služby a průzkumy trhu, poradenství v obchodní činnosti, obchodní konzultační služby, profesionální obchodní nebo podnikatelské poradenství, obchodní poradenské služby ohledně provozování franšíz, obchodní poradenské služby ohledně zakládání franšíz, obchodní poradenské služby vztahující se k výrobním odvětvím, obchodní poradenské služby vztahující se ke zpracování dat, obchodní poradenské služby ohledně řízení podniků, obchodní poradenské služby, obchodní poradenské služby vztahující se k firemní činnosti, obchodní poradenské služby týkající se používání počítačů, obchodní poradenské služby vztahující se k výrobě, obchodní poradenské služby vztahující se k provozování restaurací, obchodní poradenské služby vztahující se k řízení kampaní ke shromažďování finančních prostředků, obchodní poradenské služby vztahující se k poskytování systémů řízení kvality, obchodní poradenství pro firmy, obchodní poradenství pro jednotlivce, obchodní poradenství v oblasti dopravy a doručování, obchodní poradenství vztahující se ke správě informačních technologií, obchodní poradenství vztahující se k strategickému marketingu, obchodní poradenství vztahující se k financování růstu, obchodní poradenství vztahující se ke konzultacím v oboru marketingového řízení, odborné konzultace vztahující se k obchodnímu managementu, odborné obchodní konzultace vztahující se k zakládání podniků, odborné obchodní konzultace vztahující se k provozování podniků, podnikatelské poradenství a konzultační služby v oblasti franšíz, podnikové organizační a ekonomické poradenství, pomoc a poradenství při obchodním řízení a organizaci, pomoc a poradenství týkající se organizace obchodní činnosti, pomoc v oblasti obchodního managementu, pomoc zaměřená na organizaci a řízení obchodní činnosti, konzultace týkající se organizace obchodní činnosti, pomoc, poradenské služby a konzultace týkající se plánování obchodní činnosti, poradenské obchodní služby vztahující se ke zřizování a provozování franšíz, poradenské služby a informace při organizování a řízení obchodní činnosti, poradenské služby ohledně řízení obchodních rizik, poradenské služby ohledně firemní struktury společností, poradenské služby ohledně řízení obchodního provozu, poradenské služby pro obchodní vedení, poradenské služby týkající se správy podniku, poradenské služby v oblasti zahraničního obchodu, poradenské služby v oblasti obchodního managementu týkající se informační technologie, poradenské služby v oblasti organizace a řízení hospodářské činnosti, poradenství (obchodní) pro řízení rizik, poradenství ohledně přípravy obchodních statistik, poradenství pro obchodní management v oboru rozvoje řízení a vedení, poradenství pro průmyslové podniky ohledně řízení jejich podnikání, poradenství pro vedení firemní dokumentace, poradenství v oblasti budování firemní image, poradenství v oblasti efektivity podnikání, poradenství v oblasti firemního managementu, poradenství v oblasti managementu, poradenství v oblasti obchodního managementu, rovněž prostřednictvím internetu, poradenství v oblasti obchodní organizace a řízení obchodní činnosti, včetně řízení personálu, poradenství v oblasti obchodního managementu vztahující se k obchodní výrobě, poradenství v oblasti obchodní administrace, poradenství v oblasti obchodního managementu prostřednictvím internetu, poradenství v oblasti obchodního managementu vztahující se k franchisingu, poradenství v oblasti obchodních odhadů, poradenství v oblasti obchodního průzkumu, poradenství v oblasti organizace podniku, analytické služby pro podniky, analýza a průzkum trhu, aktualizace obchodních informací v počítačové databázi, analýza cen, analýza ceny nákladů, analýza hodnocení zaměřená na obchodní řízení, analýza marketingových trendů, analýza nákladů a cen, analýza obchodních trendů, analýza reakce na reklamu a výzkumu trhu, analýza reakcí zákazníků, analýza reklamy, analýza řízení obchodní činnosti, analýza účinnosti reklamy, analýza zisku z podnikání, analýzy dat výzkumu trhu a statistických dat, analýzy firemního jednání, analýzy nákladů a přínosů, analýzy obchodních dat, analýzy obchodních informací, analýzy obchodních statistik, analýzy povědomí veřejnosti o reklamě, analýzy statistik průzkumů trhu, analýzy systémů obchodního řízení, analýzy systému řízení trhu, analýzy údajů z průzkumu trhu, analýzy v oblasti marketingu, benchmarking (hodnocení obchodně-organizačních postupů), cenové průzkumy, digitalizované informační služby v oblasti podnikání, ekonomické analýzy k obchodním účelům, ekonomické informační služby k obchodním účelům, ekonomické prognostické analýzy k obchodním účelům, ekonomické prognózy a analýzy, ekonomické studie k obchodním účelům, elektronické informační služby v oblasti hodnocení obchodních příležitostí, hodnocení dopadu reklamy na cílové skupiny, hodnocení obchodní činnosti, hodnocení obchodních příležitostí, hodnocení týkající se řízení obchodní činnosti v odborných podnicích, hodnocení vztahující se ke komerčním záležitostem, hodnocení vztahující se k řízení obchodní činnosti v komerčních podnicích, informace komerční (poskytování), informace nebo zprávy týkající se obchodu a marketingu, informace o hodnocení prodejnosti výrobků, informace o obchodních záležitostech, informace o prodeji výrobků, zjišťování informací o zahraničním obchodu, poskytování obchodních informací, informační služby spotřebního trhu, informační služby vztahující se k podnikům, informatizované služby v oblasti průzkumu trhu, interpretace dat z výzkumu trhu, konzultace zpráv v oblasti trhu, marketingová analýza trhu s nemovitostmi, marketingové analýzy a průzkumy, marketingové předpovědi, marketingové studie a analýza marketingových studií, vedení marketingových studií, marketingový průzkum v oboru kosmetiky, parfumerie a zkrášlovacích přípravků, navrhování průzkumů veřejného mínění, obchodní analýzy trhů, obchodní informace vedené počítačem, obchodní informační kanceláře, obchodní informační kanceláře (poskytující obchodní informace, a to o marketingu nebo demografických údajích), obchodní informační služby dodávané online z počítačové databáze nebo z internetu, obchodní informační služby poskytované prostřednictvím přístupu k počítačové databázi, obchodní informační služby poskytované prostřednictvím globální počítačové sítě nebo internetu, obchodní informační služby týkající se vína, obchodní nebo podnikatelský průzkum, obchodní šetření, provádění obchodních expertiz, obchodní průzkum pro nové podniky, obchodní studie, obstarání obchodních informací, odborná ohodnocení a zprávy v souvislosti s obchodními záležitostmi, outsourcingové služby v oblasti obchodních analýz, počítačové obchodní průzkumy, počítačové vyhledávání obchodních informací, počítačový průzkum trhu, poradenské služby týkající se analýzy hospodářské činnosti, poradenské služby v oblasti průzkumu trhu, poradenství týkající se analýzy hospodářské činnosti, poradenství v oblasti hodnocení trhu, poskytování digitalizovaných informací vztahujících se k obchodním záznamům, poskytování digitalizovaných informací z oblasti obchodního managementu, poskytování digitalizovaných obchodních informací, poskytování digitalizovaných obchodních statistik, poskytování informací a rad zákazníkům v souvislosti s výběrem výrobků a koupí zboží, poskytování informací o komerčních podnicích a komerčních informacích prostřednictvím globální počítačové sítě, poskytování informací o obchodním prodeji, poskytování informací o obchodním managementu, poskytování informací o obchodních kontaktech, poskytování informací o průzkumu trhu, poskytování informací vztahujících se ke zpracování dat, poskytování informací vztahujících se k obchodu, poskytování komerčních a obchodních kontaktních informací, poskytování komerčních informací prostřednictvím počítačové databáze, poskytování obchodních dat ve formě seznamů adres, poskytování obchodních dat, poskytování obchodních informací týkajících se franšízingu, poskytování obchodních informací prostřednictvím počítačových terminálů, poskytování obchodních informací, rovněž prostřednictvím internetu, kabelových sítí nebo jiných forem datového přenosu, poskytování obchodních informací prostřednictvím globálních počítačových sítí, poskytování obchodních informací pro firmy, poskytování obchodních informací online, poskytování obchodních informací v oblasti sociálních médií, poskytování obchodních informačních adresářů prostřednictvím globální počítačové sítě, poskytování obchodních informací z on line databází, poskytování obchodních informací spotřebitelům, poskytování obchodních informací týkajících se společností, poskytování obchodních informací prostřednictvím webových stránek, poskytování obchodních statistických informací vztahujících se k lékařským záležitostem, poskytování prodejních analýz, poskytování seznamu webových stránek třetích stran pro usnadnění obchodních transakcí, poskytování služeb finančního srovnávání cen on-line, poskytování služeb on-line komerčních informačních adresářů, poskytování služeb průzkumu trhu, poskytování statistik průzkumu trhu, poskytování tržních informací ve vztahu ke spotřebním výrobkům, poskytování zákaznických informací o produktech prostřednictvím internetu, příprava a sestavování zpráv a informací ohledně obchodní činnosti, obchodních zpráv a informací, příprava marketingových průzkumů, příprava obchodních průzkumů, příprava obchodních výkazů, příprava průzkumů veřejného mínění, příprava zpráv a studií týkajících se trhu, příprava zpráv o analýzách trhu, profilování spotřebitelů na komerční nebo marketingové aktivity, projektové studie pro podniky, provádění obchodních průzkumů, provádění on-line průzkumů v oboru řízení obchodní činnosti, provádění průzkumů interní podnikové komunikace, provádění průzkumů trhu zahrnujících průzkumy veřejného mínění, provádění průzkumů veřejného mínění, provádění rozhovorů pro účely průzkumu trhu, provádění studií proveditelnosti obchodů, průzkum obchodních informací, průzkum sledovanosti rozhlasového a televizního vysílání, průzkum trhu a obchodní analýzy, průzkum trhu pro reklamní účely, průzkum trhu prostřednictvím počítačové databáze, průzkum trhu (studie), průzkum trhu za účelem sběru informací o čtenářích publikací, průzkum v oblasti obchodních akvizic, průzkum veřejného mínění, průzkumy marketingových strategií, průzkumy pro obchodní účely, průzkumy veřejného mínění v oblasti trhu, realizace rozhovorů jako kvalitativní výzkum trhu, reklamní průzkum, rozšiřování obchodních informací, sběr a poskytování obchodních informací o tržních cenách a statistikách, sběr informací v oblasti studií trhu, sestavování seznamů pro přímé zasílání reklamních materiálů (direct mailing), sestavování studií o obchodních projektech, šíření obchodních informací, šíření údajů vztahujících se k reklamě, šíření údajů vztahujících se k obchodním aktivitám, služby agentury zaměřené na obchodní informace, služby analýzy trhu v oblasti dostupnosti starožitností, agenturní služby zaměřené na propagaci sportovních osobností, aktualizace reklamních informací v počítačové databázi, aktualizace reklamních materiálů, bannerová reklama, cílený marketing, digitální marketing, digitální reklamní služby, asistence pro vedení v obchodních podnicích ohledně reklamy, asistence managementu v oblasti podpory obchodní činnosti, agentury pro práci s veřejností, služby v oblasti firemní komunikace, poradenství týkající se komunikačních strategií v oblasti vztahů s veřejností, poradenství v oblasti komunikační strategie při styku s veřejností, marketing zboží a služeb druhých prostřednictvím distribuce kuponů, organizace, obsluha a sledování věrnostních programů pro zákazníky, organizace a management obchodních motivačních a věrnostních programů, organizace zákaznických věrnostních programů pro komerční, propagační nebo reklamní účely, organizační konzultace týkající se věrnostních programů pro zákazníky, organizování a řízení zákaznických věrnostních programů, organizování, provozování a kontrola věrnostních a motivačních programů, organizování, provozování a dohled nad motivačním systémem, podpora prodeje zboží a služeb třetích osob udělováním nákupních bodů za používání kreditních karet, reklamní, marketingové a propagační služby, rozšiřování reklamních marketingových a propagačních materiálů, cílené zasílání reklamních materiálů, distribuce a šíření reklamních materiálů (letáků, prospektů, tištěných materiálů, vzorků), distribuce letáků, brožur, tiskovin a vzorků pro reklamní účely, distribuce propagačních materiálů, především letáků, prospektů, brožur a vzorků, zejména pro katalogový zásilkový prodej, zahraniční či nikoli, distribuce propagačních materiálů, distribuce prospektů a reklamních vzorků, distribuce reklam a komerčních oznámení, distribuce reklamní korespondence a reklamních příloh pravidelných vydání, distribuce reklamních brožur, distribuce reklamních inzerátů, distribuce reklamních materiálů poštou, konzultace v oblasti reklamy v tisku, konzultace v oblasti reklamy a marketingu, konzultace v oblasti segmentace trhu, konzultace vztahující se k optimalizaci vyhledávačů, konzultační služby v oboru reklamy, propagace a marketingu, marketingová asistence, marketingové poradenské služby, obchodní poradenské služby vztahující se k marketingu, obchodní poradenské služby vztahující se k propagaci kampaní na shromažďování finančních prostředků, obchodní poradenské služby vztahující se k marketingu kampaní ke shromažďování finančních prostředků, obchodní poradenství týkající se reklamy, poskytování a pronájem prostoru, času a médií pro reklamu, poskytování a pronájem reklamního prostoru, poskytování a pronajímání reklamního prostoru na internetu, poskytování informatizovaných reklamních služeb, poskytování prostoru na webových stránkách k reklamě na výrobky a služby, poskytování reklamního prostoru elektronickými prostředky a globálními informačními sítěmi, poskytování reklamního prostoru v periodických publikacích, novinách a časopisech, poskytování reklamního prostoru v elektronických médiích, poskytování reklamního prostoru na celosvětové počítačové síti, pronájem billboardů (reklamních ploch), pronájem billboardů (reklamních tabulí), pronájem digitálních billboardů, aktualizace a údržba dat v počítačových databázích, aktualizace a údržba informací v registrech, aktualizace a údržba údajů v rejstřících
41
editování psaných textů, elektronické vydávání (bez možnosti stažení), elektronické publikování, služby audiovizuální ukázkové prezentace, audio zábava, konferenční služby, pořádání, vedení a organizování konferencí, kongresů, workshopů, pořádání, vedení a organizování sympozií, konzultační a inform...ační služby vztahující se k pořádání, vedení a organizování konferencí, kongresů, workshopů, konzultační a informační služby vztahující se k pořádání, vedení a organizování sympozií, audio produkce, editování fotografií (redigování), filmová a video produkce, akademie (vzdělávání)