NIGHT LIFE, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce NIGHT LIFE, číslo přihlášky 513309, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 7. 1. 2015.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
513309
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35,
36
Datum podání přihlášky:
2.5.2014
Datum registrace
7.1.2015
Datum zveřejnění přihlášky:
1.10.2014
Datum priority:
2.5.2014
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
51 - Platný dokument na poshovací lhůtě
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
35
aktualizace a údržba dat v počítačových databázích, aktualizování reklamních materiálů, analýzy nákladů, aranžování výkladů, data (vyhledávání -)v počítačových souborech (pro třetí osoby), dodavatelské služby pro třetí osoby (nákup výrobků a služeb pro jiné podniky), dražby, efektivnost provozu a ra...cionalizace práce (posuzování -), hotely (správa -), informace (obchodní nebo podnikatelské -), informace (obchodní nebo podnikatelské -), informace o obchodních kontaktech, komunikační média(prezentace výrobků v komunikačních médiích)pro účely maloobchodu, kopírování dokumentů, kopírování nebo rozmnožování (reprodukce) dokumentů, dokladů a podobně, marketing, marketingové studie, nábor zaměstnanců, obchodní činnost (pomoc při řízení), obchodní management a podnikové poradenství, obchodní management pro nezávislé poskytovatele služeb, obchodní nebo podnikatelské informace, obchodní nebo podnikatelské informace (poskytování -), obchodní reklama (pro třetí osoby -), oceňování obchodních podniků, optimalizace pro vyhledávače, optimalizace provozu webových stránek, organizování výstav (komerčních nebo reklamních), počítačové databáze (systemizace informací do -), podnikové poradenství a obchodní management, pořádání veletrhů pro obchodní a reklamní účely, poskytování obchodních informací prostřednictvím webových stránek, prodej po telefonu (telemarketing), produkce (výroba) reklamních filmů, pronájem reklamní doby v komunikačních médiích, pronájem reklamních materiálů, pronájem reklamních ploch, provozní audit, průzkum (obchodní -), průzkum veřejného mínění, předplatné (zajišťování předplatného) telekomunikačních služeb (pro ostatní), předplatné novin a časopisů (zajišťování -), předplatné pro třetí osoby (obstarávání -), překlad informací do počítačových databází, překlad informací do počítačových databází, reklama, reklama (propagace), reklama on-line v počítačové síti, reklama placená kliknutím, reklamní agentury, reklamní agentury (pronájem -), reklamní materiály (zasílání zákazníkům -), reklamní materiály (aktualizování -), reklamní materiály (rozšiřování -) zákazníkům (letáky, prospekty, tisky, vzorky), reklamní nebo inzertní materiály (rozšiřování -), reklamní plochy (pronájem -), reklamní texty (psaní), reklamní texty (vydávání, zveřejňování, oznámení, vyhlášení, publikování -), rozhlasová reklama, rozšiřování reklamních materiálů zákazníkům(letáky, prospekty, tisky, vzorky), rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, sestavování statistiky, sjednávání a uzavírání obchodních transakcí pro třetí strany, služby v oblasti grafické úpravy pro reklamní účely, správa hotelů, studie (marketingové -), systemizace informací do počítačových databází, televizní reklama, texty (psaní reklamních textů), veletrhy (pořádání -) pro obchodní a reklamní účely, venkovní reklama , veřejné mínění (průzkum -), veřejnost (styky s -), vydávání reklamních nebo náborových, propagačních a inzertních textů, vyhledávání dat v počítačových souborech (pro třetí osoby), vyhledávání sponzorů, vyhledávání umístění nákladních vozů pomocí počítače, výklady (aranžování -), vylepování plakátů, výstavy komerční a reklamní (organizování -), zajišťování novinového předplatného (pro předplatitele), zasílání reklamních materiálů zákazníkům, zpracování (administrativní) nákupních objednávek