PODNIKAVÉ DUŠE, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce PODNIKAVÉ DUŠE, číslo přihlášky 561138, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 24. 6. 2020.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
561138
Třídy výrobků a služeb:
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
16.1.2020
Datum registrace
24.6.2020
Datum zveřejnění přihlášky:
18.3.2020
Datum priority:
16.1.2020
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
35
administrativní zpracování dat, analýzy trhu, cenové analýzy, cenové průzkumy, asistence při řízení obchodních franšízových společností, asistence při řízení společnosti, asistence managementu v oblasti podpory obchodní činnosti, externí správa společností, finanční marketing, franšízing (obchodní p...oradenství vztahující se k -), hodnocení obchodních příležitostí, internetový marketing, kancelářské služby, konzultační a poradenské služby a pomoc v oblasti reklamní, marketingové a propagační činnosti, konzultace v oboru podnikové organizace a řízení, konzultace v oboru obchodní organizace a řízení, konzultace v oboru obchodních akvizic, konzultace v oboru obchodních strategií, konzultace v oblasti personálního managementu, konzultace v oblasti obchodního managementu, merchandising, obchodní analýzy, průzkum a informační služby, obchodní konzultační a poradenské služby, organizace podnikání, pomoc v obchodní a podnikatelské činnosti, management a administrativní služby, pořádání a vedení marketingových propagačních akcí pro třetí osoby, poradenství ohledně akvizic (obchodních), pořádání a vedení veletrhů a výstav pro obchodní účely, pořádání a vedení veletrhů a výstav pro reklamní účely, poskytování komerčních a obchodních informací, poskytování prostor, času a médií pro reklamu, reklamní, marketingové a propagační služby, průzkum trhu, řízení lidských zdrojů a náborové služby, sběr a systemizace dat z obchodní a podnikatelské činnosti, rozšiřování reklamních, marketingových a propagačních materiálů, sjednávání a uzavírání obchodních transakcí pro třetí strany, služby managementu obchodních rizik, služby obchodních výstav a veletrhů, služby vztahů s veřejností (public relations), účetnictví, vedení účetních knih a revize účtů (audity), věrnostní, pobídkové a bonusové programy, zprostředkování stáží, obchodní zprostředkovatelské služby pro třetí strany, služby profesního networkingu, řízení podnikatelských projektů, zprostředkování obchodů v oblasti propojení možných soukromých investorů s podnikateli, kteří potřebují financování, vyhledávání sponzorů, vyhledávání informací o firmách, plánování v oblasti obchodního managementu, jmenovitě vyhledávání partnerů pro fúze a převzetí podniků, stejně jako pro jejich zakládání, průzkum v oblasti obchodních akvizic, marketing, cílený marketing, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), propagace a prezentace eventů prostřednictvím webových stránek eventů, propagace na sociálních sítích, automatizované propagace v síti Internet a sociálních sítích
38
bezdrátový přenos dat prostřednictvím bezdrátových aplikačních protokolů [WAP], diskusní fóra (poskytování internetových diskusních fór), elektronická komunikace prostřednictvím chatových místností, konferenčních linek a internetových fór, fóra (chatové místnosti) pro sociální sítě, poskytování inte...rnetových chatových místností a internetových fór, poskytování přístupu k multimediálnímu obsahu on-line, poskytování přístupu k platformám nebo portálům na Internetu, poskytování uživatelského přístupu k platformám na Internetu, poskytování přístupu k obsahu, webovým stránkám a portálům, přenos datových, audio, video a multimediálních souborů, včetně souborů ke stažení a souborů streamovaných přes globální počítačovou síť, přenos multimediálního obsahu prostřednictvím Internetu, přenos zvuku a obrazu prostřednictvím satelitních nebo interaktivních multimediálních sítí, služby diskusních místností pro sociální sítě, telekomunikační služby poskytované přes platformy a portály na Internetu, vysílání audiovizuálního a multimediálního obsahu prostřednictvím Internetu, vysílání zvuku, videa a multimédií prostřednictvím Internetu a jiných komunikačních sítí
41
organizování konferencí, výstav ke vzdělávacím účelům a soutěží, překladatelské a tlumočnické služby, provozování vzdělávacích zařízení, publikování a vydávání tiskovin, služby v oblasti vzdělávání, zábavy a sportu, vydavatelská činnost a zpravodajství, vzdělávací a školicí služby, zvuková, obrazová... a multimediální produkce a fotografie, vydávání webových časopisů, elektronické publikace (bez možnosti stažení), elektronické on-line publikace periodik a knih, publikování multimediálních materiálů on-line, elektronické publikování, on-line publikování, služby vydavatelství (včetně vydávání elektronických publikací), publikování textů ve formě elektronických médií, služby vydavatelství, workshopy ke vzdělávacím účelům, webináře, semináře, workshopy - ke vzdělávacím a školicím účelům