Prague Card, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Prague Card, číslo přihlášky 432077, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 8. 10. 2008.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
432077
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
39,
41
Datum podání přihlášky:
5.12.2005
Datum registrace
8.10.2008
Datum zveřejnění přihlášky:
2.7.2008
Datum priority:
5.12.2005
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
16
papír, lepenka a kartón a výrobky z nich, tiskoviny na papírových nosičích, zejména periodické a neperiodické publikace, např. časopisy, zpravodaje, knihy a brožury, prospekty, mapy a turistické průvodce, průkazní, turistické a návštěvnické karty, kalendáře a diáře, etikety, nálepky a potisky (vyjma... textilních), plakáty, poutače a reklamní tabule z lepenky a/nebo kartónu, informační, propagační a upomínkové výrobky z papíru, kartónu a lepenky, včetně krabic a etují, papírové a plastové tašky a pytle, tužky a pera, data a databáze na papírových nosičích
35
reklamní a inzertní služby v oblasti cestovního ruchu, turistiky a sportu, včetně jejich zprostředkování, pomoc při řízení reklamní a inzertní činnosti, poskytování informačních produktů na papírových nosičích, včetně multimediálních informací pro reklamní a inzertní účely, jejich vyhledávání a syst...ematizace do počítačových sítí, styky s veřejností a dodavatelské služby pro třetí osoby fyzické i právnické, nákup výrobků a služeb pro jiné fyzické a právnické osoby, on-line inzerce a prezentace v počítačové síti Internet, obchodní využití sítě Internet v oblasti vyhledávacích služeb a e-businessu, zajišťování reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin a materiálů, vč. jejich rozšiřování, marketing, podnikatelské průzkumy a analýzy, organizace reklamních a propagačních akcí, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, informační servis v oboru reklamy a inzerce, včetně odborných konzultačních a poradenských služeb v daném oboru
39
informační turistická agentura, archivace elektronicky doručených dat a dokumentů, zprostředkování dopravy a přepravy
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací, a to magazínů, časopisů, brožur, knih a tiskovin na papírových a elektronických nosičích, vzdělávací informační a zpravodajské služby, zprostředkování předprodeje a prodeje vstupenek, poskytování on-line elektronických publikací