priwa, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce priwa, číslo přihlášky 586542, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 22. 11. 2023.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
586542
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
32,
35,
40
Datum podání přihlášky:
19.6.2023
Datum registrace
22.11.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
16.8.2023
Datum priority:
19.6.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
32
džusy, energetické nápoje, esence na výrobu nápojů, koncentráty k přípravě nealkoholických nápojů, kolové nápoje, koncentráty pro použití k přípravě sportovních nápojů, koncentráty pro použití při přípravě energetických nápojů, nápoje na bázi ořechů a sóji, mošty, limonády, míchané ovocné džusy, min...erální a sycené vody, mražené nápoje na bázi ovoce, nápoje iontové, nápoje pro sportovce obohacené proteiny, nápoje pro sportovce s obsahem elektrolytů, nápoje obsahující vitamíny, nápoje ze směsi ovocných a zeleninových džusů, nealkoholické nápoje, nealkoholická vína, nealkoholické koktejly, nealkoholické pivo, příchutě k přípravě nápojů, prášky na přípravu nápojů, pivo a nealkoholické pivo, ovocné šťávy a nápoje, ochucené sycené nápoje, nutričně obohacené nápoje, přípravky pro výrobu nápojů, sirupy do nápojů, sodová voda, vody, tonik (neléčivé nápoje), zeleninové nápoje
35
maloobchod, velkoobchod a internetový obchod s nápoji, organizace a management při poskytování obchodních motivačních a věrnostních programů, organizace, obsluha a sledování poskytovaných věrnostních programů pro zákazníky, organizace poskytování zákaznických věrnostních programů pro komerční, propa...gační nebo reklamní účely, poskytování věrnostních, pobídkových a bonusových programů ke komerčním, propagačním a reklamním účelům, správa zákaznických věrnostních, motivačních nebo propagačních programů, řízení věrnostních programů zahrnující slevy nebo pobídky, podpora prodeje prostřednictvím zákaznických věrnostních programů, organizace, provozování a kontrola prodeje a propagačních motivačních programů, vedení motivačních programů pro zaměstnance, analýza reakcí zákazníků, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), obchodní informace a poradenství pro zákazníky (zákaznická poradna), poskytování informací zákazníkům o výrobku, poskytování zákaznických informací o produktech prostřednictvím internetu, služby zákaznického klubu pro komerční, propagační a/nebo reklamní účely, obchodní asistence týkající se franchisingu, obchodně reklamní služby týkající se franchisingu, obchodní poradenské služby, týkající se franchisingu, poradenství v oblasti obchodního managementu vztahující se k franchisingu
40
zpracování potravin a nápojů, konzervování potravin a nápojů, výroby nápojů na zakázku pro třetí strany