reality-klik, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce reality-klik, číslo přihlášky 575393, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 4. 5. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
575393
Třídy výrobků a služeb:
35,
36,
38
Datum podání přihlášky:
25.10.2021
Datum registrace
4.5.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
26.1.2022
Datum priority:
25.10.2021
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
35
tvorba reklamy, shromažďování, poskytování a třídění obchodních nebo podnikatelských informací, překlad informací do počítačových databází nebo jiné zpracovávání obchodních nebo podnikatelských informací, včetně vytváření, zpracovávání a třídění dat v rámci databází, pomoc při řízení obchodní činnos...ti, průzkum trhu, šíření propagačních informací, zejména systemizace informací do počítačových databází, zpracovávání specializovaných podnikových evidencí, reklamní a propagační činnost, rozšiřování a poskytování reklamních a inzertních materiálů, periodických a neperiodických tiskovin, zejména novin, časopisů určených pro reklamu a propagaci, prospektů, letáků, katalogů, reklamní literatury, brožur v tištěné podobě, na jiných nosných médiích prostřednictvím sítě Internet nebo jiné, reklama on-line v počítačové síti
36
zprostředkovatelská činnost v oblasti realit, činnost realitní kanceláře, koupě, prodej a pronájem nemovitostí, poskytování informací o realitách i prostřednictvím internetu, pojišťování nemovitostí
38
zajišťování komunikace a přenos dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě včetně internetu pomocí telefonů, mobilních telefonů, telefaxů, satelitů, počítačů či terminálů nebo jakýmikoliv jinými prostředky, zajišťování přenosu elektronické pošty a přenosu dat v reálném čase (pře...nosu zvuku, obrazu, textu nebo jiných dat či informací) a poskytování a zprostředkovávání komunikačních služeb s tím spojených včetně poskytování přístupu a připojení k těmto telekomunikačním sítím včetně internetu, provozování veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě, šíření a zpřístupňování elektronických tiskovin, časopisů, periodik, knih a jiných dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě včetně internetu, zprostředkování informačních služeb na internetu, včetně provozování elektronických nástěnek, diskusních skupin a fór a poskytování přístupu k on-line informačním službám a databázím, tisková agentura