WE TOUCH PEOPLE BLUETOUCH, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce WE TOUCH PEOPLE BLUETOUCH, číslo přihlášky 504413, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 4. 12. 2013.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
504413
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
28,
35,
36,
41
Datum podání přihlášky:
15.5.2013
Datum registrace
4.12.2013
Datum zveřejnění přihlášky:
28.8.2013
Datum priority:
15.5.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
nosiče informací všeho druhu v rozsahu třídy 9, elektronické publikace, přístroje a nástroje fotografické, filmové, optické, přístroje pro záznam, převod, reprodukci zvuku nebo obrazu, audiovizuální přístroje a technika, zejména pro reklamní účely, mediaplayery, advertising playery, displaye, záznam...ové disky, kompaktní disky, DVD a ostatní digitální záznamové nosiče, zařízení na zpracování dat, počítače, počítačový software
16
nosiče informací všeho druhu v rozsahu třídy 16, tiskoviny, plakáty, fotografie, vstupenky, jízdenky
28
zábavní a herní zařízení pro použití s externím displejem nebo monitorem
35
propagační činnost, reklama, velkoplošná (outdoor) reklama, včetně reklamy a marketingu prostřednictvím Internetu, reklama spojená s podporou komerčních, nekomerčních, sportovních a kulturních akcí, vstupování kulturních forem tradičních i moderních, například graffiti, do veřejného prostoru, a to p...omocí komerčních děl, zvláště prostřednictvím reklamy, získávání prostředků na charitu, kulturu, vzdělávání, zábavu a sport pomocí reklamy, podpora prodeje a prezentace zboží všeho druhu v komunikačních médiích, zajišťování financování oprav kulturních památek všeho druhu pomocí reklamy, obchodní informace a poradenství pro spotřebitele, pomoc při řízení obchodní činnosti, obchodní poradenství
36
finanční poradenství, zejména pomoc při zajišťování financování oprav kulturních památek a zajišťování finančního sponsoringu, získávání charitativních prostředků
41
výchova, vzdělávání, zábava, vstupování kulturních forem tradičních i moderních, například graffiti, do veřejného prostoru, a to pomocí nekomerčních děl, například výzdoba fasád domů