Mám 164 3,0 V6, 1989, 136000 km a musím říct, že to auto jezdí výborně. Motor je neuvěřitelně pružný, člověk má pocit, že je to elektromotor, není problém jet na pětku cca 1500 otáček. Maximálka činí 240 km/hod, což je myslím dostatečné, ale více se z toho už "nedostane". Tady se projevuje, že by to chtělo šestku. Jinak co se týče závad: Nemůžu souhlasit s táborem lidí, kteří neveří italským vozům, neboť každé auto má "něco". Zde jsou spíš problémem dražší orig. náhradní díly, většina jde sehnat v replikách a potom je to přiměřené. Z mého pohledu má tohle auto hlavně následující problémy:
odchází spojka, když se jezdí hodně dravě, jinak drží v pohodě (výměna cca 14.000,- Kč) občasné problémy v elektroinstalaci kde se naštěstí jedná většinou jen o špatné kontakty, tudíž náprava je snadná; opotřebení brzdových kotoučů (závisí na stylu jízdy), vyšší spotřeba oleje (0,3-0,4l/1000 km, ale je to výkonný motor), slabší úroveň kvality plastových mřížek ventilace, kde dochází často k mech. poškození, problémy s čidly tlaku oleje, ale opět je to "vychytatelné". Jinak je to pohoda, motor se prakticky nehne.
Co se týče spotřeby, já jezdím v průměru za 9,1 - 9,4 l/100, není problém jezdit těsně pod devět (to je problém spíše psychologický..:-)) No a pokud se to kropí 160-170, tak je spotřeba zhruba 10,6. Je potřeba použít svíčky Bosch WR 56 (4 elektrody), olej syntetiku 5W-40 se Slickem50 (pozor na údaje výrobce, stačí bohatě 6,5 l oleje, dát víc je zbytečné)
Pořizovací ceny jsou tak nízké (50-90 t.), že se myslím spolehlivě vyrovná problém většího ručení a mírně vyšší spotřeby.