CARINA ART, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce CARINA ART, číslo přihlášky 482806, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 7. 7. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
482806
Třídy výrobků a služeb:
16,
21,
25,
35,
42
Datum podání přihlášky:
31.1.2011
Datum registrace
7.7.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
30.3.2011
Datum priority:
31.1.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
kancelářské potřeby (vyjma nábytku a papírových výrobků), například psací pera, tužky, obaly na spisy, obtisky, pouzdra na doklady, razítka a tiskařské štočky, tiskařské typy (písmena a číslice), plastové sáčky, plastové tašky a pytle, obaly z plastu, například etuje, krabice a krabičky, propagační a upomínkové předměty z plastu, plastové fólie na balení
21
výrobky ze skla, keramiky a porcelánu spadající do této třídy, nádobí - sklenice a skleničky, půllitry, žejdlíky a džbánky, lahve a lahvičky, konvice a konvičky, talíře, hrnce a hrnečky, mísy a dózy, tácky, podtácky a podnosy (vyjma papírových), kořenky, vázy a vázičky (vyjma z drahých kovů), výrob...ky z křišťálového a dekorovaného skla, lžíce na boty, užitková a dekorativní keramika spadající do této třídy, hrnčířské zboží, květináče, včetně ozdobných (vyjma papírových)
25
oděvy spadající do této třídy a z materiálů všeho druhu, zejména z bavlny a jiných přírodních materiálů, kůže, kožešin, syntetických vláken a džínoviny, trička a trikotáže, svetry, pulovry, mikiny a bundy, punčochové a rukavičkářské výrobky, obuvnické výrobky včetně kování pro obuv a opasky, klobouč...nické výrobky, zejména čapky, čepice, kšiltovky a kšilty, čelenky, oděvní doplňky, zejména šátky a šály, oděvní přehozy, opasky pro oděvy a obuv, kravaty a šle
35
zprostředkovatelské služby v oblasti obchodu s dárkovými a upomínkovými výrobky, zejména ze skla, keramiky, porcelánu a textilu, reklamní a propagační činnost, pomoc při řízení obchodní činnosti a zprostředkování obchodních kontaktů s výrobky v oboru textilních, obuvnických, kloboučnických a brašnář...ských výrobků včetně papírenských výrobků a tiskovin, upomínkových a/nebo dekoračních předmětů a plastových výrobků zařazených ve třídě 16 a keramických, porcelánových, hrnčířských a skleněných výrobků zařazených ve třídě 21, tvorba obchodních informací a jiných informačních produktů na papírových nosičích pro reklamní a obchodní účely, vyhledávání multimediálních informací, systemizace informací do počítačových databází, inzertní činnost, včetně on-line inzerce a prezentace v počítačové síti Internet, obchodní využití sítě Internet v oblasti vyhledávacích služeb a e-businessu, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin a materiálů, včetně jejich rozšiřování, obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizování reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a informační servis, odborné obchodní poradenské a konzultační služby
42
grafický design, navrhování a zajišťování módního a průmyslového designu, navrhování a zajišťování obalů, včetně jejich designu, včetně zprostředkovatelských služeb v daných oborech, navrhování nových výrobků pro zákazníky, včetně jejich průmyslového a uměleckého designu, navrhování dekoračních, dár...kových a propagačních předmětů, včetně jejich designu, navrhování a tvorba klasické a počítačové grafiky