ČESKÁ MISS, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ČESKÁ MISS, číslo přihlášky 423389, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 25. 9. 2006.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
423389
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
15.2.2005
Datum registrace
25.9.2006
Datum zveřejnění přihlášky:
14.6.2006
Datum priority:
15.2.2005
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
nahrané zvukové a zvukově-obrazové nosiče, nahrané počítačové programy, elektronické publikace na nosičích a přenášené po síti, exponované filmy, audiovizuální díla, data, databáze a jiné j informační produkty
analýzy nákladů, dodavatelské služby pro třetí osoby, obchodní nebo podnikatelské informace, dovozní a vývozní kancelář, marketingové studie, pomoc při řízení obchodních a průmyslových podniků a při řízení obchodní činnosti, systemizace informací do počítačové databáze, odborné obchodní poradenství,... předvádění zboží, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodních služeb, obchodní vedení umělecké agentury, reklama, reklamní agentura, zpracování textů, pořádání výstav, veletrhů, přehlídek a obdobných akcí k reklamním a obchodním účelům, pronájem kancelářských strojů a zařízení
41
služby nahrávacího studia, vydávání elektronických knih a časopisů, elektronické publikování, informace o možnostech rozptýlení, zábavy a vzdělávání, organizování a provozování výuky pro modelky a manekýnky, organizování a vedení konferencí a seminářů, organizování kulturních a vzdělávacích výstav, ...organizování sportovních soutěží, poskytování on-line elektronických publikací, zábava, pobavení, vydavatelská a nakladatelská činnost, TV produkce, tvorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, umění a sportu, zprostředkování v oblasti kultury, zábavy a sportu, soutěže krásy, soutěžní a zábavní činnost