Swiss Life Hypoindex, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Swiss Life Hypoindex, číslo přihlášky 583793, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 28. 6. 2023.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
583793
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
41
Datum podání přihlášky:
3.2.2023
Datum registrace
28.6.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
22.3.2023
Datum priority:
3.2.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
elektronické sítě, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, data na magnetických a optických nosičích, počítačový software
16
knihy, časopisy, tiskoviny všeho druhu periodické i neperiodické, tiskopisy, letáky, manuály, příručky, brožury, fotografie, data a databáze tištěné, tiskárenské výrobky, např. publikace, periodika, výrobky z papíru pro reklamní účely zahrnuté v této třídě
35
reklamní, inzertní, propagační a marketingová činnost, on-line inzertní činnost, vydávání a rozšiřování reklamních materiálů a textů na všech dostupných nosičích, vydávání reklamních brožur a katalogů, umisťování reklamních nálepek na zboží, venkovní reklama na billboardech, reklamní inzerce v tisku..., v rozhlasových a televizních spotech, v síti Internet, aktualizování reklamních materiálů, vše vztahující se k reklamě v oblasti bankovnictví, vyhledávání obchodních informací, obchodní poradenské a konzultační služby, poskytování informací a informačních produktů reklamního charakteru, vedení databází a jiných záznamů o obchodních kontaktech, konzultace v oblasti obchodu a ekonomiky, organizační zajištění a pořádání výstav a prezentací pro komerční účely, poskytování pomoci při řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa s tím spojená, zvláště podnikové poradenství a obchodní management včetně marketingových studií, průzkumu trhu, organizování a účast na výstavách a předvádění zboží, shromažďování obchodních a statistických informací pro obchodní účely, vše vztahující se k obchodní a reklamní činnosti v oblasti bankovnictví, organizace spotřebitelských soutěží, spotřebitelská anketa, čtenářská anketa
36
finanční a bankovní služby v podobě konzultací a poradenství, expertní služby v oblasti pojištění a garancí v investiční oblasti pro tuzemské a zahraniční subjekty, finanční analýzy, finanční informace v oblasti bankovnictví
41
školící a vzdělávací činnost, nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, elektronické publikování (DTP), výchovná a zábavní činnost - pořádání anket mezi laickou a odbornou veřejností, služby spojené s pořádáním zábavy, jako je pořádání oslav, pořádání pro...gramu při udílení cen a obdobných jednorázových událostech, organizování, inscenování a poskytování příležitostí k soutěžím, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, organizování a vedení konferencí, sympózií a kongresů v oblasti bankovnictví